راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت ایران برگزار شد / ۲۸۰ پروژه در دست اجرا

مجمع عمومی عادی سالیانه  شرکت کارت ایران (هلدینگ فن­آوری و نوآوری صاد) روز دوشنبه، اول خردادماه سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ صاد، استماع گزارش هیئت‌مدیره، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ۱۴۰۱، بررسی و تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ۱۴۰۱ و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 از جمله تصمیمات گرفته‌شده در این مجمع بود.

در این مجمع، پس از استماع گزارش فعالیت هیئت‌مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت صورت‌های مالی عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1401 تصویب شد. همچنین مصوب شد که این شرکت به ازای هر سهم، 58،000،000 ریال سود تقسیم کند.

بر اساس گزارش مدیرعامل در سال گذشته، هلدینگ علاوه بر شرکت‌داری و رسیدگی به امور شرکت‌های تابعه، فعالیت‌های اجرایی در راستای محقق کردن طرح تحول دیجیتال بانک نیز داشته است.

علی حکیم‌جوادی، به انجام 12 پروژه در حوزه تحول دیجیتال بانک از جمله پروژه‌های استقرار بوم بانکداری باز، ارائه محصولات جامع بانکداری شرکتی، تأمین مالی در زنجیره تأمین (SCF)، بهره‌­برداری از کاربردهای بلاکچین در بانک، سامانه جامع داده باز، استقرار خدمات ارزی، مدیریت کانال، منابع انسانی دیجیتال، بانک دیجیتال سپهر، توسعه باشگاه مشتریان دیجیتال و استقرار هویت بصری دیجیتال در سال گذشته اشاره کرد.

او در ادامه برنامه‌های سال آتی هلدینگ را که مشتمل بر 280 پروژه در هلدینگ و شرکت‌های تابعه است در محورهای توسعه نظام‌های مدیریتی، ارتقا و بهینه‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، خلق تجربه دیجیتال برای مشتریان و پایداری کسب‌وکار با رویکرد تحقق اهداف کلان بانک صادرات ایران در حوزه تحول دیجیتال بیان کرد.

منبع کارت ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.