راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش عملکرد معاملاتی یکساله به‌صورت اختصاصی برای هر رمزینکسی منتشر شد

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در روزهای پایانی سال 1401 گزارشی از عملکرد سالانه به صورت شخصی و منحصر به فرد برای هر کاربر را منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، یکی از ضرورت‌های مهم در بازار کریپتو، مدیریت دارایی است که بخشی از آن، به آگاهی از عملکرد فردی در این بازار تعلق دارد. صرافی ارزدیجیتال رمزینکس در روزهای پایانی سال 1401 با هدف آگاهی بخشی در راستای مدیریت ریسک، گزارشی از عملکرد سالانه معاملات را به صورت شخصی و منحصر به فرد برای هر کاربر منتشر کرده است.

در این گزارش، اطلاعاتی برای هر کاربر دارای معامله در رمزینکس، منتشر شده است، به این ترتیب که حجم و تعداد معاملات کاربر در طول یک سال انجام داده و همچنین تعداد روزهایی که عضوی از رمزینکس بوده نمایش داده شده است.

کاربران در این گزارش می‌توانند محبوب‌ترین ارز خود، در سال گذشته و حجم معاملات آن را مشاهده کنند. همچنین اطلاعات مربوط به ارزهای پرسود و محبوب رمزینکس و پنج ارز محبوب خود کاربر نیز در این گزارش معرفی شده است.

در گزارش عملکرد سالانه، به مبحث دعوت از دوستان و کسب درآمد حاصل از معرفی دوستان پرداخته شده است و کاربران می‌توانند تعداد معاملاتی که دوستان مدعو آن‌ها انجام داده اند را مشاهده کنند.

کاربران با استفاده از این گزارش می‌توانند مشاهده کنند که جزء یک، پنج یا ده درصد کاربران پرتراکنش این صرافی هستند یا خیر که در انتها نمایش داده می‌شود.

این گزارش و ارزیابی برای تمام کاربرانی که حتی در طی سال 1401 یک معامله خرید یا فروش انجام داده اند منتشر شده است.

کاربرانی که ‌پس از مشاهده گزارش سالانه خود، آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، در قرعه‌کشی ده میلیارد بیبی‌دوج که به قید قرعه به ۱۰ نفر پرداخت خواهد شد، شرکت داده می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.