راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفته اول اسفندماه چه ارزهایی به صرافی رمزینکس اضافه شدند؟

رمزینکس، ارزهای دوج‌چین (Dogechain)، استورج (STORJ)، فراکس شیر(FXS)، ریف (REEF)، ایمیوتبل اکس (Immutable X) را در هفته اول اسفندماه، به فهرست ارزهای خود اضافه کرده است. بازار معاملاتی ارزهای نام برده شده، در حال حاضر برای کاربران این صرافی فعال است.

به گزارش روابط عمومی صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، لازم است بدانید که ارزهای جدید رمزینکس، در هفته‌ای که گذشت، جزء ارزهای محبوب، با حجم بالای معاملات در این صرافی بوده‌اند.


دوج‌چین (Dogechain)


دوج کوین (Doge coin) یکی از اولین میم کوین‌هایی است که از زمان عرضه خود در سال 2013 رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده که منجر به  موفقیت باورنکردنی برای سرمایه‌گذاران اولیه شده است. با این حال، موارد استفاده دوج کوین کاملاً محدود است، و علاوه بر فروش یا سرمایه‌گذاری، کاربرد زیادی که میم کوین‌ها معمولاً تا به حال ارائه کرده‌اند، ندارد.

دوج‌چین که نام خود را از این میم کوین بسیار محبوب گرفته است را می‌توان توکنی برای توسعه امکانات دوج کوین در نظر گرفت. هدف اصلی دوج‌چین، گسترش موارد استفاده برای دوج کوین با فعال کردن ویژگی‌هایی مانند Web3 مانند ساخت dapps، NFT، دسترسی به پلتفرم‌های DeFi و موارد دیگر است. البته باید دقت کرد که اگرچه نام‌های Dogechain و Dogecoin شبیه یکدیگر هستند اما هیچ وابستگی مستقیمی بین آنها یا سازمان‌های پشت سر آنها وجود ندارد. امنیت این ارز کاملاً منحصر به فرد است و با اینکه بر روی شبکه پالیگان قرار دارد اما از امنیت این شبکه استفاده نمی‌کند و به مجموعه اعتباردهنده‌های خود متکی است.


ریف (REEF)


فناوری‌هایی که مبتنی بر بلاکچین هستند، به نظر می‌رسد نیاز به ساده‌سازی دارند؛ مثلا DApp رابط‌های پیچیده‌ای هستند که فقط کاربران فنی می‌توانند از آنها استفاده کنند. در همین حال، Reef Finance (REEF) پروژه‌ای است که بر روی Polkadot ساخته شده است که سعی در ساده‌سازی این امر دارد. Reef اولین سیستم‌عامل رمزنگاری متقابل زنجیره‌ای در DeFi است که انتقال نقدینگی و توکن‌ها را بین بلاکچین‌های مختلف از جمله صرافی‌های متمرکز (CEX)  و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) تسهیل می‌کند.

اکوسیستم ریف از توکن ریف (REEF) به عنوان ارز اصلی خود استفاده می‌کند. هدف Reef، ساده کردن DeFi و در دسترس قرار دادن آن برای همه با اتصال بلاکچین در یک پلتفرم است. بنیانگذار آن، دنکو مانچسکی، ادعا می‌کند که Reef با اجازه دادن به مردم برای کسب درآمد از معاملات توکن‌های ساخته شده بر روی بلاکچین‌های مختلف بدون نگرانی در مورد قابلیت تبدیل، DeFi را در دسترس‌تر می‌کند.


فراکس شیر(FXS)


استیبل کوین‌ها، توکن‌های دیجیتالی هستند که با ارزش ارزهای پایدار مانند دلار آمریکا پیوند دارند. آن‌ها برای غلبه بر نوسانات ایجاد شده‌اند، در نتیجه یک واسطه پایدار، برای تبادل و ذخیره ارزش برای کاربران کریپتو را فراهم می‌کنند.

برخلاف تتر، یکی از قوی‌ترین همتایان آن، فراکس (FXS) اولین استیبل کوین کسری-الگوریتمی در جهان است. به عبارت دیگر، این یک استیبل کوین است که تا حدی وثیقه شده و تا حدی به صورت الگوریتمی تثبیت شده است. Frax Shares (FXS)، توکن حاکمیتی که در سال 2020 راه اندازی شد، در حال حاضر با قیمت 17.55 دلار، با ارزش بازار بیش از 284.9 میلیون دلار و مجموع عرضه 100 میلیون توکن، معامله می‌شود.


استورج (STORJ)


استورج (Storj DCS ) یکی از اولین شبکه‌های ذخیره‌سازی ابری غیرمتمرکز در جهان، در سال 2017 در شبکه اتریوم به عنوان مکانی امن برای ذخیره داده‌های کاربران راه اندازی شد. این شبکه با هدف وجود یک پلتفرم مقرون‌به‌صرفه‌تر، شفاف‌تر و امن‌تر جایگزین‌ پلتفرم‌‌های متمرکزی مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون ایجاد شد. Storj DCS یک راه حل ذخیره‌سازی عالی است که ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و ایمن را با قیمتی به طور متوسط ​​80٪ کمتر از سرورهای ذخیره‌سازی متمرکز ارائه می‌دهد.

این پروژه یک ارز بومی به نام استورج (STORJ) دارد. این ارز در رتبه 176 مارکت‌کپ قرار گرفته است و بر روی شبکه اتریوم قابل انتقال است.


ایمیوتبل اکس (Immutable X)


ایمیوتبل اکس (Immutable X) یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم با تمرکز ویژه بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.  این پروژه با تیمی متخصص در ایجاد و مدیریت NFT، به دنبال تسهیل ساخت و مدیریت برنامه‌های NFT، بازارهای NFT و بازی‌های بلاکچین در اتریوم است. این به این معنی است که ان‌اف‌تی‌هایی که در حال حاضر روی اتریوم نیستند، می‌توانند به سرعت و ارزان از طریق  امیوتبل اکس به بلاکچین بازگردانده شوند.

توکن اصلی پلتفرم Immutable-X، توکن IMX است. IMX یک توکن ابزاری ERC-20 است که در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. این توکن در رتبه 65 مارکت‌کپ قرار دارد و موقع نوشتن این گزارش با قیمت 0.9508 دلار معامله می‌شود.

منبع رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.