راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور مبناکارت آریا در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / بر افزایش سهم بازار نرم‌افزاری تمرکز کرده‌ایم

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در حال برگزاری است و شرکت مبنا کارت آریا باهدف معرفی محصولات جدیدش در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار در این همایش حضور پیدا کرده است. به گفته پیمان اکبری معاون برنامه‌ریزی و توسعه مبنا کارت آریا ، این مجموعه دو سالی است که بر تولید نرم‌افزارهای غیروابسته  به سخت‌افزارهای خود ورود کرده و حالا با محصولات پد امضای الکترونیکی، چاپگر رومیزی کارت، میز خدمت آریانو که نرم‌افزاری وابسته به سوئیچ ملل و ارزش‌های افروده مثل پرداخت با کیو آر و امور بیمه و باشگاه مشتریان دارد، حاضر شده است.

او با اشاره به محصولات نرم‌افزاری مبناکارت ادامه داد: «یارا کارت، برسام و سامیار محصولات نرم‌افزاری مبنا کارتند؛ سامانه مدیریت واسط کاربری برسام به حوزه‌هایOpen API و بانکداری باز دلالت دارد.»

به گفته اکبری، برسام قابلیت استفاده از خدمات GSB,PGSB و سایر API های تولید شده توسط سایر سازمان‌ها برگرفته از پایگاه‌داده داخلی و یا خارج از سازمان را دارد و امکان اتصال به سخت‌افزارهای مورداستفاده را فراهم می‌کند. این سامانه مشتریان درون‌سازمانی متعددی از جمله ادارات فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه، طرح و برنامه، سیستم‌ها و روش‌ها و توسعه کسب‌وکار را شامل می‌شود. 

اکبری ادامه داد: «سامیار نیز یک برنامه مانیتورینگ با قابلیت تعریف و اتصال دستگاه‌های مختلف است که وضعیت لحظه‌ای دستگاه‌ها و همچنین به‌روزرسانی فایل‌های دستگاه از مرکز را انجام می‌دهد. یارا کارت نیز یک برنامه صدور کارت به دو صورت تک و گروهی قابلیت طراحی قالب کارت و چاپ روی کارت‌های pvc را دارد.»

اکبری اعلام کرد که در سال آینده واحد نرم‌افزارمان را گسترش می‌دهیم و باتوجه‌به استقبال خوبی که از محصولات نرم‌افزاری مبنا کارت آریا در نمایشگاه انجام گرفت، امید داریم به سهم بازار متناسبی برسیم. سهم بازار سخت‌افزاری شرکت از سه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است. در حوزه نرم‌افزاری هم باتوجه به همکاری با سه بانک آینده، تجارت و کشاورزی قصد داریم سهم بازارمان را به 30 درصد برسانیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.