راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صفر تا صد پرداخت خلافی خودرو با آیتول

استعلام و پرداخت خلافی خودرو خدمتی است که توسط آیتول با قابلیت پرداخت دقیق، فوری، خودکار و اقساطی جرایم فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی آیتول، در سال‌های اخیر با افزایش روزافزون تعداد خودروها، نیاز به خدمات جانبی مرتبط با خودرو، اعم از پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، طرح ترافیک و… بیش از گذشته احساس می‌شود. آیتول به‌عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی با نیازسنجی مخاطب و با اتکا به دانش کارشناسان خود، خدمت استعلام و پرداخت خلافی خودرو را به‌صورت فوری و آنلاین برای مالکان خودرو فراهم کرده است.

سامانه هوشمند آیتول با ایجاد یک سرزمین مجازی، امکان دسترسی کاربران به درگاه ورودی سرویس‌های تجمیع شده عوارض و خلافی خودرو را در هر نقطه‌ای از ایران با ایجاد بستری امن و بی‌دردسر مهیا کرده‌ است.

پرداخت جریمه خودرو در آیتول بدون نیاز به احراز هویت و کد سخا بوده و بهترین راهگشا برای پرداخت آنی خلافی خودرو است به‌نحوی‌که کاربر با واردکردن شماره پلاک خودرو، تلفن همراه و کد ملی مالک به‌راحتی بدهی خود را تسویه می‌کند.

نحوه پرداخت خلافی خودرو از طریق اپلیکیشن یا سایت آیتول به این شکل است که؛ با ورود به بخش «استعلام و خلافی خودرو» امکان دسترسی به جزئیات دقیق قبوض جریمه وجود داشته تا بنا بر انتخاب کاربر، جرایم خودرو به‌صورت موردی یا یکجا تسویه شود.

مهم‌ترین مزیت پرداخت خلافی خودرو در آیتول، امکان فعال‌سازی اشتراک اطلاع­ رسانی آیتول بوده و به‌این‌ترتیب گزارش تجمیع شده تمام بدهی­‌های مربوط به خودرو اعم از عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو، به مدت یک سال به کاربر ارائه می­‌شود.

از طرفی پرداخت به‌موقع بدهی‌ خودرو مانع از صدور جریمه دیرکرد می­‌شود، چنانچه این تأخیر گاهی باعث دوبرابر شدن مبلغ جریمه نیز خواهد شد. از سوی دیگر تسویه خلافی خودرو جزو مدارک لازم برای نقل‌وانتقال ماشین است، همچنین اگر مجموع این بدهی‌ها به بیش از سه میلیون تومان برسد خودرو از نظر قانونی توسط پلیس توقیف می‌­شود که ضرورت تسویه به‌موقع بدهی خودرو را دوچندان می­‌کند.

با استفاده از اشتراک اطلاع‌­رسانی آیتول، کاربر هرگز مشمول جریمه دیرکرد و توقیف خودرو نمی‌شود و در صورت فعال‌بودن سرویس پرداخت مستقیم (direct debit) و شارژ کیف پول، تمام‌پرداختی‌های خودرو به‌صورت خودکار توسط سامانه هوشمند آیتول انجام می­‌گیرد.

آیتول در حرکتی نوآورانه و اقتصادی علاوه بر امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث، امکان پرداخت قسطی خلافی خودرو را نیز مهیا کرده است تا از این طریق، رانندگان و مالکین خودرو بدون دغدغه و نگرانی، با هر سطح و توان اقتصادی، خلافی ماشین خود را پرداخت نمایند.

مزیت دیگر استعلام و پرداخت خلافی در آیتول، امکان پرداخت اقساطی خلافی خودرو است و کاربران می‌توانند با واردکردن کد ملی و شماره پلاک خودرو، پس از استعلام و ملاحظه لیست خلافی‌ها، به‌صورت موردی جریمه‌های مدنظر خود را از طریق درگاه‌های امن آیتول به‌صورت آنی و قسطی پرداخت کنند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته، از دیگر مزایای پرداخت خلافی خودرو در آیتول بوده و کارشناسان در ۷ روز هفته از طریق شماره‌تلفن 02189518010 آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

آیتول به‌عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، سرویس­‌های متنوعی را به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که استعلام بیمه شخص ثالث،  تمدید و خرید بیمه بدنه، پرداخت طرح ترافیک و … از مهم‌ترین خدمات این برند است.

بنابراین،می‌توانید پس از ورود به سایت itoll.ir به‌صورت آنلاین و آسان، جزئیات آن را استعلام گرفته و نسبت به پرداخت لحظه‌ای خلافی اتومبیلتان اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.