راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیئت داوران جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در چهارمین سال حضور خود در این جایزه با توجه به شفافیت، عملکرد مطلوب و احراز شرایط لازم موفق به دریافت تندیس بلورین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها، مدیران مالی مؤسسات و اساتید دانشگاه با اهدافی چون «تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک»، «ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی» و «تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود» در سالن اجلاس سران برگزار شد.

این جایزه از سال ۱۳۸۹ به‌صورت سالانه برگزار شده و در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهی‌نامه به شرکت‌های حائز امتیاز لازم اعطا می‌شود.

برگزاری این جایزه بستر بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده را فراهم کرده است.

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک هستند مقایسه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.