راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سنباد در هشت عنوان شغلی استخدام می‌کند

سنباد به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بانکداری باز و راهکار جامع API با سرمایه‌گذاری ۹ بانک پیشرو در زمینه تحول دیجیتال از جمله بانک‌های پارسیان، انصار (بانک سپه)، سامان، پاسارگاد، ایران‌زمین، سینا، شهر، کارآفرین و مؤسسه مالی و اعتباری ملل ایجاد شده و به‌دنبال ایجاد تجربه‌ای جدید از خدمات نوین در اکوسیستم اقتصاد نوآوری ایران از جمله کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک و فین‌تک است.

سنباد جهت تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

 برنامه‌نویس پایتون

توانایی‌ها و تخصص‌های موردنیاز:

  • تسلط بر پایتون و جنگو (Python/ Django)، با حداقل 3 سال سابقه کار
  • تسلط بر فریم‌ورک FastAPI
  • آشنایی با مفاهیم و اصول توسعه‌ Microservice
  • تسلط بر مفاهیم سرویس‌گرایی، طراحی API و RestAPI
  • آشنا به مفاهیم شی‌گرایی، طراحی ماژولار و الگوهای طراحی  (Design Patterns)
  •  تسلط بر حداقل یکی از پایگاه‌های داده‌SQL–based، ترجیحاً PostgreSQL 
  •  علاقه به یادگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و ارتقای مستمر سطح دانش
  • مشارکت در کد ریویوها برای اطمینان از کیفیت محصول و انتقال دانش و تجربه به هم‌تیمی‌ها

کارشناس تست نرم‌افزار

مهارت‌ها و توانمندی‌های اصلی:

  • تست عملکردی و غیرعملکردی
  • پیگیری تا رفع باگ‌ها و مشکلات محصول
  • کار با نرم‌افزارهای Postman، Swagger و Fiddle
  • طراحی و پیاده‌سازی سناریو، تست کیس و طرح آزمون
  • توانایی تجزیه‌وتحلیل نتایج تست و مستندسازی آن‌ها
  • توانایی تست APIهای بک‌اند، فرانت‌اند و ارزیابی طراحی
  • توانایی کار با متدولوژی Agile و مسلط به Agile testing
  • جمع‌آوری، ثبت و دسته‌بندی باگ ریپورت‌ها و ایرادات محصول
  • همکاری با تیم پشتیبانی جهت پاسخگویی مشکلات کاربران و پیگیری با تیم فنی
  • مستندسازی نتیجه آزمون، گزارش‌دهی نتایج سناریوهای تست و تعامل با مدیر محصول

توانایی‌های ذیل مزیت محسوب می‌شود:

  • رشته نرم‌افزار
  • آشنایی با پایگاه‌داده
  • آشنایی با برنامه‌نویسی به‌ویژه وب و موبایل
  • آشنا به مفاهیم مهندسی نرم‌افزار، UML و دیاگرام‌ها
  • آشنایی با مفاهیم تست خودکار و مکانیزه‌کردن فرایندهای تست

تحلیلگر سیستم

شرایط و ویژگی‌های عمومی:

  • آشنایی با ERD و اصول طراحی دیتامدل
  • تسلط بر  TSQL
  • تسلط بر  UML و  RUP
  • مسلط به مفاهیم و چارچوب‌های توسعه محصول چابک
  • داشتن سابقه‌  برنامه‌نویسی
  • توانایی جمع‌آوری و تحلیل نیازمندی‌های مشتری
  • درک خوب از مفاهیم  scrum
  • حداقل 3 سال سابقه کار

مدیر محصول:

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تجربه مدیریت محصول و تیم نرم‌افزاری
  • آشنا به مدیریت چرخه عمر محصول و استراتژی‌های مربوط به آن
  • تسلط بر مدیریت چابک
  • تسلط کامل بر اسکرام
  • تسلط بر UML
  • آشنایی با RUP
  • آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی و زبان‌های برنامه‌نویسی
  • مستندسازی و تهيه كليه گزارش‌های مرتبط با محصول
  • برخورداری از مهارت‌های مدیریت پروژه جهت درک طرح‌های پروژه و کمک به ارتباط با دیگران
  • حداقل ۵ سال سابقه کار؛ تجربه و فعاليت در صنعت بانكداری مزيت محسوب می‌شود

اسکرام مستر

شرایط و ویژگی‌های عمومی:

  • حداقل 2 سال تجربه در نقش اسکرام مستر و به کارگیری اصول، شیوه‌ها و تئوری چابک
  • مهارت‌های حل مسئله و سازمانی قوی
  • ارتباطات قوی و قابلیت‌های رهبری داشتن
  • مدیریت زمان‌بندی اجرای هر پروژه و آشنایی با PMO
  • آماده‌سازی گزارش‌های عملکرد تیم و ارائه راهکارهای بهبود
  • توانایی تجزیه و تحلیل بالا در راستای رفع تعارضات
  • مهارت‌های ارتباطی قوی
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • داشتن مدارک و گواهینامه‌های مرتبط در زمینه اسکرام مستر امتیاز دارد.
  • تجربه در استفاده از جیرا و کانفلوئنس امتیاز دارد.

پشتیبان فنی:

شرایط و ویژگی‌های عمومی:

  • مهارت متوسط کار با ابزار تست Postman
  • مهارت متوسط کار با دیتابیس‌های MySql, Elastic Search, Redis
  • آشنایی با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با فرایندهای استخراج از LogServer (Linux Knowledge)
  • آشنایی با ITIL
  • آشنایی با سرویس‌های بانکی مزیت محسوب می‌شود
  • آشنایی با مفاهیم اولیه امنیت

کارشناس فروش و بازاریابی

وظایف کلیدی:

  • پیگیری و مذاکره با سرنخ‌های فروش از مرحله تماس تا برگزاری جلسات فروش و عقد قرارداد
  • گزارش‌دهی مستمر جلسات و وضعیت فروش
  • پروپوزال‌نویسی در صورت نیاز مشتری
  • معرفی سرنخ‌های فروش
  • تشخیص نیازها، مشکلات و دغدغه‌های مشتریان و رفع آنها
  • شناسایی مشتریان و کمک به شرکت در تعیین موقعیت شرکت در بازار
  • شرکت در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای تعیین‌شده و مرتبط با اهداف شرکت، جهت معرفی خدمات قابل‌ارائه شرکت
  • پیگیری وصول مطالبات و تحقق درآمدهای شرکت

مهارت‌های کلیدی:

  • مدیریت ارتباط با مشتری و فرایند فروش
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • برقراری ارتباط مؤثر
  • مهندسی فروش
  • روحیه پیگیری بالا
  • تنظیم نامه‌های تجاری
  • جزئی‌نگری و دقت بالا
  • توانایی پیشبرد چند کار به‌صورت هم‌زمان

کارشناس ارشد حسابداری:

مهارت‌های موردنیاز:

  • تسلط به قوانین و مقررات بیمه و مالیات
  • تسلط به نرم‌افزارهای مرتبط و به طور خاص اکسل و راهکاران
  • مهارت ثبت‌اسناد حسابداری در دفاتر و نرم‌افزارهای حسابداری
  • توانایی انجام امور جاری حسابداری
  • تسلط به تهیه صورت‌های مالی
  • مهارت انجام تمام امور مالیاتی
  • مهارت ارزیابی عملیات مالی و ارائه گزارش‌هایی مانند سود و زیان، ترازنامه، صورت جریان نقدینگی و گزارش‌های مالی مرسوم
  • آشنایی با مبانی حقوق و دستمزد و توانایی محاسبه حقوق و دستمزد
  • مسلط به گرفتن مفاصاهای بیمه و مالیات از سازمان‌های مرتبط
  • حداقل 3 سال سابقه کاری

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس پست الکترونیکی HR@Sanbod.co با ذکر عنوان شغلی نسبت به ارسال رزومه خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.