راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین جشنواره ملی فاوا شنبه برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره ملی فاوا با شعار توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ساز ارتقا حقوق شهروندی در 27 اردیبهشت ماه 93 برگزار می‌شود.

مهندس سید مجتبی هاشمی، با بیان این که در جشنواره فاوا به دنبال شناسایی، حمایت و ایجاد رقابت در بخش خصوصی و صنایع داخلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم، تصریح کرد: فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیت های افراد حقیقی و حقوقی و همچنین شناسایی و اقدام به جذب نخبگان و پرورش استعدادها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهداف این جشنواره است.

معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه مهندسی ICT را موضوعی مهم دانست و گفت: فرهنگ سازی مناسب و تکریم بزرگان و نخبگان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و البته ایجاد فضای پرنشاط در عرصه ICT و تعامل بین متخصصان از جمله رویکردهایی است که ما در این جشنواره دنبال می کنیم.

دبیر چهارمین چشنواره فاوا ادامه داد: در چهارمین جشنواره فاوا برای نخستین بار موضوع ارتباط بین متقاضیان و بازار از یک سو و تولید کنندگان و ارائه دهندگان داخلی محصولات و خدمات بخش ICT به عنوان یی از شاخصه های کلیدی ارزیابی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش آثار واصله در چهارمین جشنواره فاوا در هفت کارگروه «فناوری، تولید و توسعه صادرات»، «آموزش و تحقیقات»، «توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات»، «ارزیابی اپراتور های ارتباطی و فناوری اطلاعات»، «زیرساخت‌های ارتباطات»، «پست درگاه ارائه خدمات» و «اطلاع رسانی و رسانه» مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

منبع: دبیرخانه ملی فاوا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.