راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور GSS در پنجمین نمایشگاه کار ایران

گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش با حضور در پنجمین نمایشگاه کار ایران پذیرای مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به این نمایشگاه است. مخاطبان، متخصصان و کارجویان می‌توانند از پنجم تا هفتم بهمن‌ماه از غرفه این شرکت در نمایشگاه کار ایران بازدید کنند.

خط مشی نمایشگاه کار بر یک رویکرد چندوجهی استوار است که آن را به یک شکل مؤثر و پرمنفعت از فرآیند استخدام نیروی انسانی تبدیل می‌کند. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام کند و نمایشگاه کار براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می‌کند.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند پنجم لغایت هفتم بهمن‌ماه از ساعات ۱۰ الی ۱۷ از غرفه‌های ۵۸، ۵۹ و ۶۰ شرکت GSS در نمایشگاه کار واقع در مجتمع نمایشگاهی برج میلاد بازدید کنند.

شرکت گرایش تازه کیش (GSS PLUS) در سال 1368 (1988) تاسیس شده و در حال حاضر در قالب 16 شرکت بین‌المللی (۵ قاره) مشغول به فعالیت است. این شرکت همچنین رتبه درجه 1 شورای عالی انفورماتیک ایران را در تمامی رسته‌های مرتبط دارا است. خط مشی گرایش تازه کیش در تمام طول مدت فعالیت خود ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، کنترل تردد جاده‌ای (ETC, ITS)، پروژه‌های حفاظت محیطی و فیزیکی و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های نوین در صنعت فناوری اطلاعات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.