راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نصر تهران در نامه‌ای خواستار رفع محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی شد / نباید برای جلب رضایت یک گروه انحصار ایجاد کرد

رئیس هیئت‌مدیره سازمان نصر استان تهران در نامه‌ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی خواستار رفع محدودیت‌هایی شد که اخیراً بر تاکسی‌های اینترنتی اعمال شده است. اخیراً معاونت حمل‌ونقل و مهندسی ترافیک پلیس راه راهور فراجا در نامه‌ای به رؤسای پلیس راه استان‌های کشور، خواستار جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در جاده‌های برون‌شهری شده بود. علاوه بر این پیش‌تر نیز خبری آمد که به دستور دادستانی، ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰متری فرودگاه امام ممنوع شده است.

حسین اسلامی، ‌رئیس هیئت‌مدیره سازمان نصر استان تهران امروز در نامه‌ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی، پلیس راه راهور فراجا، پلیس راهنمایی‌ورانندگی فراجا و برخی نهادهای مربوط دیگر دلیل ایجاد محدودیت‌های اخیر اعمال‌شده بر تاکسی‌‌های اینترنتی را پاسخگويی به اعتراضات تاکسی‌های رسمی فعال در فرودگاه و تاکسی‌های رسمی بین‌شهری دانست و بیان کرد که این محدودیت‌ها حق انتخاب مسافران را به شدت محدود کرده و آن‌ها را مجبور به استفاده از خدمات تاکسی‌های رسمی با قیمت‌های چندبرابری می‌کند.

در نامه حسین اسلامی آمده است که انتظار می‌رود رفاه مسافران قربانی جلب رضایت رانندگان نشود و برای جلب رضایت آنان بهتر است از روش‌های دیگری به‌جای ایجاد محدودیت بر تاکسی‌های اینترنتی استفاده کرد. طبق این نامه رضایت ناوگان حمل‌ونقل با افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی ناوگان و استفاده از روش‌های نوين به‌جای شيوه‌های سنتی قابل تأمين است و اساساً نمی‌توان و نبايد برای جلب رضايت يک گروه، به نفع ايشان انحصار ایجاد کرد.

اسلامی در انتهای این نامه خطاب به نهادهای مربوط تأکید کرد: «مستدعی است دستور فرمایید؛ محدودیت‌های مذکور که اثر مستقیم بر رفاه مسافر دارد برطرف گردد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.