راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید هیئت معاونت فناوری اطلاعات بانک سپه از فناپ‌تک / اهمیت اشتغال‌زایی فناپ در شهر خرمشهر

در سال‌های اخیر تغییرات بزرگی در بانک سپه روی داده و همین موضوع کلید تغییرات و به‌روزرسانی سامانه‌های زیرساختی و بانکی / پرداختی این بانک شده است. دامنه و ابعاد این تغییرات نیازمند ایجاد سازمان ویژه‌ای برای هدایت و کنترل آنها است که به ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید منجر شد. هلدینگی که تشکیل آن زمینه‌ساز تحقق ارائه خدمات بهنگام‌تر و به‌روزتر به مشتریان بانک سپه شد. تجربه موفق ارائه محصول کربنکینگ بانک سپه توسط داتین زمینه‌ای شد برای بازدید هیئتی از معاونت فناوری اطلاعات بانک سپه به سرپرستی معاون فناوری اطلاعات این بانک و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل هلدینگ امید سپه.

در این بازدید غیوری، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ امید از فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه توسط فناپ‌تک و تولید محصولات بانکی و پرداختی در شهر مقاوم خرمشهر تقدیر و تشکر کرد. او توجه مجموعه فناپ به اشتغال‌زایی در شهر خرمشهر به همراه تولید محصولات حوزه بانک و پرداخت را بسیار پر اهمیت خواند.

در ادامه حیدر مغنی، مدیرعامل شرکت فناپ با معرفی بخش‌های مختلف کارخانه دو موضوع امکان سفارشی‌سازی تولید محصولات و به کارگیری متدهای مدرن تولید را از جمله اهداف فناپ‌تک در سال جاری عنوان کرد. مغنی حرکت فناپ‌تک به سوی تولید محصولات دیجیتال خانگی را از جمله مأموریت‌های مهم شرکت دانست و گفت: «در حال حاضر فناپ‌تک این توانایی را دارد که محصولات خود را به صورت سفارشی با امکان کلیدگذاری و نرم‌افزار اختصاصی ارائه کند و همچنین قابلیت تولید به رنگ دلخواه مشتری را دارد.»

از سال 1400 و با افتتاح کارخانه جدید، فناپ‌تک محصولات مختلف و متنوعی در حوزه دیجیتال به بازار عرضه کرده است. از این جمله می‌توان به اندرویدباکس، دوربین‌های امنیتی، مودم TD-LTEاشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.