راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بله مطرح کرد / فروشگاه بله بستری حمایتی برای فعالیت کسب‌وکارهای خرد است

کاظم کیال، مدیرعامل اپلیکیشن «بله» در گفت‌وگویی با بانک ملی ایران اعلام کرد: «اپلیکیشن بله با چشم‌انداز تسهیل ارتباطات مالی و اجتماعی، بستری برای کسب‌وکارهای خرد و فروشگاه‌ها فراهم کرده تا بتوانند در شرایط بهتری فعالیت کنند.»

به گفته او، ایجاد کسب‌وکار جدید همیشه با دشواری‌های فراوانی روبه‌رو بوده و هست. کسب‌وکارها به بسترهایی مطمئن برای پرداخت و انجام کارهای مالی و محیطی تعاملی برای ارتباط با کاربر و عرضه محصولات خود نیاز دارند. از این‌ رو، بله به‌عنوان پلتفرمی مالی و اجتماعی با پشتوانه بانک ملی ایران توانسته این بستر را برای کسب‌وکارهای خرد فراهم آورد.

مدیرعامل اپلیکیشن بله، با اشاره به رویکرد حمایتی بله و مزیت‌هایش توضیح داد: «بله یک پیام‌رسان است و می‌تواند برای فروشگاه‌داران و خریداران، فضای تعاملی و متفاوت ایجاد کند. تمام فرآیندهای خرید با پشتوانه بانک ملی ایران و امکان‌های پرداختی موجود در آن در بله به‌صورت یک‌جا صورت می‌گیرد و این موضوع موجب آسان‌ و کوتاه‌شدن فرایند خرید شده و درنهایت به ‌نفع هر دو طرف فروشگاه‌دار و خریدار است.»

او توضیح داد: «تاکنون 14 هزار فروشگاه در بله فعال است که به‌تازگی در نسخه‌های جدید نیز با ظاهری متفاوت نمایش داده می‌شوند. همچنین برای خریداران امکاناتی برای تجربه کاربری بهتر در انتخاب محصولات مورد نظر، تعامل راحت‌تر با فروشنده و سهولت در خرید پیش‌بینی و اجرا شده است.»

کیال اضافه کرد: «برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد نیز طرح‌هایی مثل وام‌دهی، بسته‌های آموزشی و… در نظر گرفته شده است.»

برای استفاده از فروشگاه بله باید به بخش فروشگاه در پایین اپلیکیشن مراجعه کرد. کاربران با هر بار ورود به این قسمت می‌توانند سه پست آخر فروشگاه را ببینند یا فروشگاه‌ها را انتخاب کنند.

بر اساس گفته‌های مدیرعامل بله، مد و لباس، مواد خوراکی، لوازم منزل، کتاب و فرهنگ و کودک و نوجوان ازجمله زمینه‌های فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی بر بستر فروشگاه بله است.

1 دیدگاه
  1. نجار می‌گوید

    شرکتی توانایی راه اندازی دوتادستگاه کارتخوان راندارروچه به کارها…..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.