راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آرمان صفایی، رئیس موقت اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی استعفا داد

آرمان صفایی، انتخاب اتاق اصناف ایران و هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی برای ریاست موقت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از سمت خود استعفا داد.

آرمان صفایی که اوایل سال جاری در جریان عزل هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و انتخاب هیئت‌مدیره جدید به‌عنوان رئیس جدید این اتحادیه تا زمان برگزاری انتخابات از سوی اتاق اصناف ایران انتخاب شده بود از این سمت استعفا داد.

صفایی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه از قبول رسمی این سمت استعفا داده، گفته است که برای جلوگیری از ایجاد حاشیه جدید برای اتحادیه، دلایل عدم پذیرش رسمی این سمت را اعلام نمی‌کند.

او به عدم تأثیرگذاری خود در این سمت اشاره و بیان کرده است: «من فعالیت در این سمت را پذیرفته بودم، اما اثرگذاری جدی مقدور نبود.»

صفایی در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده است: «امیدوارم مسئولان جدید اتحادیه بتوانند از کسب‌وکارهای آنلاین و منافع آنها محافظت کرده و ضمن دوری از حاشیه‌ها بتوانند توقعات و زیاده‌خواهی‌‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها را کنترل کنند.»

او در ادامه گفته است: «امیدوارم مسئولان جدید بتوانند علاوه بر حفظ منافع کسب‌وکارهای بزرگ به رشد کسب‌وکارهای کوچک نیز کمک کنند.»

صفایی در زمان انتخاب خود نیز اعلام کرده بود که حضورش قطعی نشده و در حال حاضر جایگاهی برای پاسخگویی ندارد. او در گفت‌وگویی با راه پرداخت در این خصوص بیان کرده بود: «این سمت فعلاً به من پیشنهاد داده شده و هیچ حکم قطعی در این خصوص وجود ندارد.»

حواشی این روزهای اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به ماجرای عزل هیئت‌مدیره و استعفای آرمان صفایی به‌عنوان رئیس جدید ختم نمی‌شود. پیش از این هم ماجرای تکرار مکرر لغو انتخابات و تفکیک اتحادیه بحث زیادی ایجاد کرده بود و هنوز هم سرنوشت این انتخابات در تعلیق است.حالا هم، آن‌طور که از سخنان صفایی مشخص است، این حواشی گریبانگیر فعالیت اصلی این اتحادیه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.