راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هیئت عالی نظارت در مصوبه‌ای هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی را عزل کرد / انتصاب رئیس جدید هیئت‌مدیره بدون صدور اعتبارنامه

هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی در مصوبه‌ای که به امضای وزرای اقتصاد، فرهنگ،‌ صمت، رئیس اتاق اصناف ایران و برخی دیگر از اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف رسیده، با تأکید بر اینکه اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تفهیم اتهام شده‌اند و دفاعیات آنان اخذ شده، کل اعضای این هیئت‌مدیره را عزل کرد.

هیئت عالی نظارت تا برگزاری انتخابات، هیئت‌مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی را منصوب کرد. براساس شنیده‌ها، اتاق اصناف ایران با هماهنگی دبیرخانه هیئت‌عالی نظارت، آرمان صفایی را به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی منصوب کرده است.

خبر انتخاب آرمان صفایی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در جلسه ۱۲۶ هیئت‌ عالی نظارت بر اصناف در حالی به گوش می‌رسد که صفایی در گفت‌وگو با «راه پرداخت»، ضمن تأکید بر اینکه هنوز اعتبارنامه جدیدی در خصوص این انتصاب صادر نشده، توضیح داد: «حضور من قطعی نشده و در حال حاضر جایگاهی برای پاسخگویی ندارم. این سمت فعلاً به من پیشنهاد داده شده و هیچ حکم قطعی در این خصوص وجود ندارد.»

عزل اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از سوی هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی در حالی تصویب شده و به امضای چند وزیر و مسئول رسیده که پیش از این، دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت عالی نظارت برای عزل هیئت‌مدیره اتحادیه‌ها را ابطال و تأکید کرده بود این امر نیازمند تصمیم‌گیری در دادگاه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.