راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نماد «فن‌افزار» در فرابورس ایران درج شد / آغاز فعالیت توسن‌تکنو در بازار سرمایه

شرکت توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری «توسن‌تکنو» به‌عنوان تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور در فرابورس ایران درج نماد شد.

بر اساس اطلاعیه درج فرابورس ایران، شرکت توسعه فن‌افزار توسن (سهامی عام) در دهمین روز از دهمین ماه سال ۱۴۰۱ نزد سازمان بورس ثبت شد و پس از احراز شرایط پذیرش، از ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱، به‌عنوان دویست‌ونودمین نماد معاملاتی (یکصد‌وهشتادو‌چهارمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

توسعه فن‌افزار توسن در ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در فرابورس ایران پذیرفته شده بود و هم‌اکنون با نماد معاملاتی «فن‌افزار» در گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» آماده حضور در بازار سرمایه خواهد بود.

توسعه فن‌افزار توسن با برند تجاری توسن‌تکنو به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک، بیش از دو هزار ماشین بانکی و بیش از ۸۵ نقطه سرویس در سراسر کشور است. همچنین این شرکت با دارا بودن ۳۵ درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ۹۰ درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور، با گذشت ۱۲ سال از شروع فعالیت خود در گروه توسن، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

درج نماد فن‌افزار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.