راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت نگاه‌بانک دانش‌بنیان شد

شرکت نگاه‌بانک بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، طبق قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان تأیید و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی نگاه‌بانک، این شرکت بازوی فناوری بانک کارآفرین و دارای محصولات متنوعی نظیر کربنکینگ‌آفرین، هوش تجاری و نئوبانک است. در حوزه کربنکینگ‌آفرین پشتیبانی و سرویس‌دهی به بیش از یک‌ میلیون نفر مشتری و بیش از ۱۰۸ شعبه صورت می‌گیرد.

این شرکت همچنین در حوزه هوش تجاری، سامانه‌هایی مانند ارزش‌گذاری مشتریان، کشف تقلب، ریسک نقدینگی و… را برای بانک کارآفرین طراحی و پیاده‌سازی کرده است. شرکت «توسعه نرم‌افزارهای بانکی نگاه فردای کارآفرین» یکی از شرکت‌های گروه نگاه است که با هدف حفظ پایداری و توسعه سرویس‌های بانکی و فناورانه بانک کارآفرین در سطح شعب و ستاد در سال ۱۳۹۹ تأسیس‌ شده است.

نگاه‌بانک مأموریت دارد با استفاده از فناوری اطلاعات به گسترش کیفیت و سطح دسترسی خدمات بانک کارآفرین برای مشتریانش کمک کند.

توسعه زیرساخت‌های عملیاتی، گسترش محصولات و خدمات بانکی، بهره‌گیری و تحلیل داده‌ها در راستای گسترش هوش تجاری از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیتی شرکت نگاه‌بانک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.