راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخابات هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک فردا برگزار می‌شود

چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه 1401، دوره جدید انتخابات هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک برگزار می‌شود. 23 شرکت فعال در حوزه‌های رمزارز، لندتک، اینشورتک، بانک‌تک و پی‌تک متقاضی شرکت در این انتخابات شده‌اند.

محمدمهدی فاطمیان از زیبال، امیر راسخ از توسن البرز و محمدمهدی شریعتمدار از جیبیت نمایندگان صنعت پرداخت؛ مصطفی اکرمی از تجارت الکترونیک بهار، سعید قدوسی‌نژاد از فینوتک، نوید رجایی‌پور از فردابانک و رضا عامری از API CONSOLE نمایندگان صنعت بانک‌تک؛ وحید اعلمی آل‌ آقا از دیجی‌پی، محمدصادق آزادانی از اعتبارینو، علیرضا هوشمند از قسطا و محمدمهدی مومنی از ازکی‌وام نمایندگان حوزه لندتک هستند. شاهین شاهمیر از آیتول و سید محمدرضا فرحی از بیمه بازار نیز نمایندگان حوزه اینشورتک هستند.

علیرضا یعقوبی از رابکس، امین امینی از فینکس، وحید شامخی از نوبیتکس، بنیامین عباسی از بیت‌مکس، بردیا سید احمدنیا از والکس، محمدسعید احمدی از ققنوس، حامد میرزایی از بیتستان، زهیر سیفعلی از اکسیر، روح‌الله جهنده از رمزینکس و امیرحسین مردانی از بیت‌پین نمایندگان صنعت رمزارز هستند.

انجمن فین‌تک در سال ۱۳۹۶ توسط چند استارتاپ فعال در حوزه پرداخت برای فعالیت صنفی تشکیل شد. میلاد جهاندار، مهدی عبادی، مصطفی نقی‌پورفر و محمدمهدی شریعتمدار تاکنون دبیران این انجمن بود‌ه‌اند.

مجمع عمومی انجمن فین‌تک روز چهارشنبه 14 دی ماه ساعت هشت صبح در ساختمان اتاق بازرگانی برگزار می‌شود و پذیرای افراد حقوقی (به‌همراه معرفی‌نامه رسمی شرکت) برای حضور در این انتخابات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.