راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

غلامحسین صباغی: انتظارات از IT بانک‌ها بیشتر شده است

غلامحسین صباغی، عضو هیات مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع اسماعیل عسگری مدیر رپیشین امور فناوری اطلاعات و رامین کمالی سرپرست جدید این امور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس عسگری و بیان مطلب فوق گفت: این بانک در ابتدای ورود به بازار بانکداری الکترونیک، سختی‌های زیادی را متحمل شد که مجموعه کارکنان حوزه فناوری اطلاعات به ویژه مهندس عسگری درسال‌های اخیر نقش زیادی در آن داشته‌اند.

غلامحسین صباغی، عضو هیات مدیره پست بانک ایران
غلامحسین صباغی، عضو هیات مدیره پست بانک ایران

باید با مدیریت راهبردی حوزه IT و استفاده از توان بخش خصوصی و برون سپاری امور به دنبال پیشرفت و پویائی بانک باشیم. امروزه انتظارات از حوزه IT بیشتر شده و بانکداری الکترونیکی پست بانک ایران شتاب بیشتری گرفته است. با توجه به شرایط فعلی؛ تعیین مسیر حرکت، عملیاتی و مشخص کردن آن از جمله انتظاراتی است که اعضای هیأت مدیره از مدیر جدید امور فناوری اطلاعات دارند و باید با همدلی و همفکری بیشتر هرچه سریعتر انجام شود.

مهندس اسماعیل عسگری نیز در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته همواره تلاش کردیم تا با رویکرد جمعی امور را پیش برده و اهداف پست بانک ایران را با کمترین چالش محقق سازیم که رشد فزاینده تجهیزات بانکداری الکترونیک آن در شبکه بانکی کشور بیانگر این تلاش‌هاست.

فقط 30 درصد حوزه فناوری اطلاعات نیروی انسانی است بلکه 70 درصد آن تجهیزات و امکانات است که هر دو مکمل هم بوده و موجب توسعه بانکداری الکترونیک و خدمات نوین بانکی می‌شود.

رامین کمالی هم در این مراسم عنوان کرد: انصافاً زحمات و تلاش‌های زیادی در حوزه فناوری اطلاعات پست بانک ایران صورت گرفته و باید سعی کنیم همواره با دست پر به سمت جلو حرکت کرده و به دنبال خلق محصولات جدید در این حوزه باشیم. وی تصریح کرد: باید با برون سپاری امور و مدیریت آن به دنبال بهینه‌کردن امور و حرفه‌ای کردن بدنه بانک باشیم تا بتوانیم با سایر بانک‌ها رقابت خوبی داشته باشیم.

شایان ذکر است رامین کمالی پیش از این مسئولیت‌هائی در زمینه‌های فناوری اطلاعات در پست بانک ایران داشته و قبل از این سمت نیز در بانک صنعت و معدن درارای مسئولیت بودند.

منبع: پست بانک ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.