راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توجه ویژه به بانکداری مجازی یکی از دو هدف اصلی اقتصاد نوین برای سال جاریست

در گردهمایی سراسری مدیران بانک اقتصادنوین مدیرعامل این بانک در سخنانی در تشریح اهداف کلان بانک در سال جاری گفت: بانک اقتصادنوین در تلاش است از تمام ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان بهره ببرد. توجه ویژه به خدمات بانکداری بین‌المللی و بانکداری مجازی از جمله این اهداف در سال جاری خواهد بود.

Hasan-motamedi-eghtesad-novin-Index-way2pay-93-02-08

حسن معتمدی گفت: در این راستا استفاده مطلوب از منابع صندوق توسعه ملی و فاینانس خارجی و تأمین مالی از منابع ارزی بانک ازجمله برنامه‌های مهم سال 93 بانک در بخش بین‌المللی است، ضمن اینکه ارائه این خدمات به مشتریان سایر بانک‌ها، تقویت و تاکید بر تجهیز منابع ارزی، تامین نیازهای ارزی مشتریان و توسعه خدمات کامل ارزی از دیگر برنامه‌های سال جاری بانک خواهد بود.

افزایش بهره‌وری در توسعه شبکه ارتباطی، توسعه تسهیلات و اعتبارات بلندمدت با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سیاست‌های اعتباری بانک، توسعه شبکه بازاریابی بانکداری شرکتی و اختصاصی در استان‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری با بهره‌برداری از پرتال جدید و توسعه کمی و کیفی دستگاه‌های خودپرداز و پایانه فروشگاهی دیگر برنامه‌های سال 93 را تشکیل می‌دهد.

در ادامه گردهمایی سراسری مدیران بانک اقتصادنوین پنل «حوزه های عملیاتی بانک در خصوص انتظار از شرکت های وابسته» با حضور زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، حسین ثابتی معاون بین‌الملل، محمد آخرتی مدیر امور شعب تهران و حسین درویشها مدیر بانکداری اختصاصی برگزار شد ضمن اینکه مجتبی شیروانی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین در گزارشی عملکرد این معاونت را در بحث هم‌افزایی گروه اقتصادنوین تشریح کرد.

منبع: بانک اقتصاد نوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.