راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به قابلیت‌های تترلند / همکاری با 12 بانک برای تسویه تومانی

تترلند، مرجع تخصصی خریدوفروش تتر در ایران، بر معامله استیبل‌کوین تتر تمرکز دارد. تترلند با درک این موضوع که سرمایه‌گذاری بر تتر تا چه حد می‌تواند سود‌آور و در شرایط خاص اقتصادی کنونی امن باشد، برای سهولت معاملات، سرویس‌های بسیار کاربردی و جدیدی راه‌اندازی کرده است. نکته دیگر اینکه همه سرویس‌های معاملاتی تترلند بر پایه رمزارز تتر در حال فعالیت هستند.

در این صرافی می‌توان صفر تا صد خریدوفروش تتر در تترلند را به‌آسانی و ایمن و سریع انجام داد. تترلند از سال ۱۳۹۶ به اکوسیستم ارزهای دیجیتال وارد شده و با ارائه نرخ مناسب و لحظه‌ای تبادل تتر، گام بزرگی برای شفاف‌سازی در فضای رمزارز کشور برداشته است.

این مجموعه همچنان در حال گسترش سرویس‌های معاملاتی خود است و به‌صورت تخصصی و با نیاز‌سنجی دقیق مشتریان تلاش می‌کند با شیوه‌های ساده و امن، بستر مناسب معاملات تتر و سایر رمزارزها را برای هموطنان ایجاد کند.


رمزارز تتر چیست؟


سال ۲۰۱۵؛ یعنی شش سال پس از ظهور بیت‌کوین، «دلار دیجیتال» که پیش‌ از‌ این «دلار تتر» نام داشت، پا به دنیای رمزارزها گذاشت. از همان زمان به دلیل حمایت‌های بانک مرکزی فدرال آمریکا و پشتوانه یک‌دلاری خود، تتر به رمزارزی قوی و قابل‌ اتکا تبدیل شد.

شرکت تتر برای صدور هر واحد تتر یا دلار دیجیتال، یک دلار آمریکا را در مؤسسه‌های خود ذخیره می‌کند و بدین ترتیب، موفق شده پشتوانه محکمی برای دلار دیجیتال در مقابل دلار کاغذی و حتی سایر رمزارزها ایجاد کند.


خرید ارز دیجیتال از مبدل تترلند و مشاهده قیمت لحظه‌ای تتر


یکی از سرویس‌های کاربردی وب‌سایت تترلند، آگاهی از قیمت لحظه‌ای تتر است. برای مشاهده قیمت لحظه‌ای تتر، می‌توان از صفحه نمودار نرخ تتر در وب‌سایت این پلتفرم استفاده و نرخ‌های خرید تتر و فروش آن در بازه‌های ۲۴ ساعت گذشته، هفت‌روزه، ۳۰روزه، سه‌ماهه و یک‌ساله را به‌طور دقیق مشاهده کرد.

با اضافه‌شدن بخش «مبدل» به تترلند، کاربران می‌توانند علاوه بر خرید تتر، بیش از ۱۰۰ رمزارز پرطرفدار دیگر را با کارمزد رایگان تهیه کنند. کاربران بعد از ورود به پیشخوان و تبدیل تومان به تتر در کیف پول، باید با مراجعه به بخش مبدل و به‌صورت «آنی و بدون نیاز به پرداخت کارمزد»، تترها را به رمزارزهای موجود در مبدل تبدیل کنند.


تسویه تومانی فوری در تترلند


تتر به‌آسانی و تنها با چند کلیک در وب‌سایت تترلند خریدوفروش می‌شود، به گفته تترلند، با توجه‌ به راه‌اندازی سرویس جدید تترلند به نام «بازار تترلند»، به نظر می‌رسد سهولت و حتی جذابیت خرید تتر برای معامله‌گران بیشتر شده است. در بازار تترلند، خودِ فرد تعیین‌کننده قیمت و میزان تتری است که قصد دارد آن را بخرد یا بفروشد.

یکی از ویژ‌گی‌های مهم خرید تتر از تترلند، تسویه فوری تتر به تومان است. بیش از ۱۲ بانک در تترلند تسویه تومانی انجام می‌دهند و کاربران کیف پول تومانی تترلند می‌توانند هر یک ساعت یک‌بار تسویه انجام دهند.

برای استفاده از کیف پول تومانی تتر، باید گزینه «تبدیل به تومان» را از دکمه‌های انتخاب موجودی در پایین صفحه انتخاب کرد و در پنجره باز‌شده، می‌توان تعداد تتر مد نظر را وارد و بعد از مشاهده نرخ لحظه‌ای تتر و مقدار تومان دریافتی پس از کسر کارمزد، روی «تبدیل به تومان» کلیک کرد تا مبلغ تبدیل‌شده به کیف‌ پول در وب‌سایت واریز شود.


احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه


تترلند اعلام کرده برای زمان کاربران خود ارزش بسیاری قائل است؛ برای همین مراحل احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یعنی کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. این مراحل بسیار ساده است. چگونگی احراز هویت در راهنمای وب‌سایت تترلند موجود است.

یکی دیگر از خدمات تترلند برای رفاه حال کاربران، «اپلیکیشن تترلند» است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس طراحی شده است.

گفتنی است در بلاگ تترلند، مقالات آموزشی و تخصصی درباره تاریخچه تتر‏، چگونگی خریدوفروش تتر، تبدیل تتر به دیگر رمزارزها و اخبار داخلی و خارجی حول محور ارزهای دیجیتال به زبانی کاملاً ساده و درک‌پذیر در‌ دسترس عموم کاربران قرار گرفته؛ گرچه بیشترین تمرکز تترلند روی استیبل‌کوین تتر است. 

منبع تترلند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.