راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان پرداخت، تنها درگاه پرداخت اينترنتی مجاز برای خريد بن کتاب 93

با راه اندازي درگاه اينترنتي انحصاري آسان پرداخت در سايت WWW.TIBF.NET کليه دانشجويان و طلاب علاقمند به دريافت يارانه ي خريد کتاب ميتوانند به آساني و در کمترين زمان ممکن خريد خود را انجام دهند.

به منظور بهره مندي دانشجويان و طلاب از امکانات و تسهيلات يارانه اي خريد کارت الکترونيکي کتاب در بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران،  راه اندازي شد.

asan-book-way2pay-93-01-31

اين گزارش مي افزايد زمان توزيع کارت از تاريخ 1393/02/07 تا پايان نمايشگاه بوده و کليه علاقمندان به دريافت کارت يارانه خريد کتاب مي توانند با ورود به سامانه ثبت نام ستاد برگزاري نمايشگاه کتاب تهران، ثبت نام نموده و پس ازدريافت شماره رهگيري با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات ايران که در سايت مذکور اعلام گرديده است، کارت خود را دريافت کنند.

بنا بر اعلام معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعداد کل بن کارت ها 400 هزار عدد بوده و هر دانشجو مجاز به دريافت يک کارت الکترونيکي يارانه‌اي کتاب مي‌باشد. اعتبار موجود در کارت‌ها 600 هزار ريال است که 300 هزار ريال آن به عنوان يارانه کتاب توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و معادل آن نيز توسط شخص دريافت کننده کارت به صورت اينترنتي پرداخت مي‌شود.

گفتني است يارانه پرداختي تنها براي خريد کتاب از بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران مي باشد و فقط در مدت برگزاري نمايشگاه اعتبار داشته و از طريق دستگاه‌هاي کارت خوان آسان پرداخت قابل استفاده است و پس از آن به مانند کارتهاي مجازي خريد کتاب تا پايان خرداد ماه سال جاري امکان خريد از نمايشگاه آنلاين کتاب تهران وجود دارد.

منبع: آسان پرداخت پرشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.