راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد رئیس دفتر استخدام می‌کند

شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد برای تکمیل نیروی انسانی خود در عنوان شغلی «رئیس دفتر» دعوت به همکاری می‌کند.

رئیس دفتر

شرح شغل:

  • سامان‌دهی امور اداری و دفتری
  • دریافت، ثبت و تحویل تمامی نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
  • تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات‌ها، سفرها و بازدیدهای مقام مافوق
  • تهیه پیش‌نویس و پیگیری تایپ‌ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  • پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعه‌کنندگان مربوط
  • پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  • ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
  • نگهداری و حفظ تمامی اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  • تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
  • جمع‌آوری اطلاعات جهت تهیه، تدوین و ارائه گزارش‌های مورد نیاز
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شایستگی‌های رفتاری و تخصصی مورد نیاز:

  • مسلط به Office
  • مسلط به تایپ فارسی
  • مسلط به Outlook
  • آشنایی با اصول نگارش نامه‌های اداری
  • آشنایی با مباحث مالی و تنخواه
  • دارای روابط عمومی قوی
  • دارای روحیه انعطاف‌پذیری
  • مسئولیت‌پذیر
  • دارای روحیه پیگیری

مدرک تحصیلی:

  • حداقل فوق دیپلم

سابقه کار:

  • حداقل دو سال سابقه کاری مشابه

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره‌های آموزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی

متقاضیان می‌توانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.