راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیپا از محصول جدید خود با عنوان «کیف پول اعتباری پنج‌ماهه» رونمایی کرد

شرکت کیپا از محصول جدید خود با عنوان «کیف پول اعتباری پنج‌ماهه» رونمایی کرد. این شرکت که فروردین‌ماه سال جاری چهارمین سال فعالیت خود در دنیای لندتک را به پایان رساند، اکنون در حوزه‌های متعددی ارائه‌دهنده خدمات اعتباری و اقساطی است.

روابط عمومی این شرکت با انتشار متنی در صفحه لینکدین کیپا نوشت: «در روزهایی که در سرزمین عزیزمان، به قول اخوان: «هوا بس ناجوانمردانه سرد است» و حال و روز ایران به دلیل اتفاقات اخیر، مساعد نیست؛ ما در کیپا با وجود اینکه به دستاوردهای درخشانی دست یافته‌ایم، احساس شادی و خوشحالی در خود نمی‌یابیم و نیز وظیفه ذاتی و اخلاقی خود را همدردی با مردم و کسب‌وکارهایی که آسیب دیده‌اند، می‌دانیم؛ بنابراین برگزاری نشست و جشن برای رونمایی از محصول جدیدمان «کیف پول اعتباری پنج‌ماهه کیپا» را در این برهه جایز نمی‌دانیم و صرفاً به معرفی آن خواهیم پرداخت.»

کیپا به‌عنوان یکی از فعالان صنعت لندتک در ایران، از سال‌های گذشته تاکنون در تلاش بوده با رویکردی نوین و با هدف حذف مشکلات دریافت وام‌های خرد بر پایه اعتبار افراد، امکان خرید اعتباری و اقساطی از فروشگاه‌های معتبر را برای کاربران ایرانی فراهم کند.

از طریق «کیف پول اعتباری پنج‌ماهه کیپا»، کاربران می‌توانند با گذراندن فرایند اعتبارسنجی، از فروشگاه‌های معتبر کشور به‌صورت اعتباری و اقساطی خرید کنند.

افراد با نصب اپلیکیشن کیف پول اعتباری کیپا از کافه‌بازار، مایکت و از طریق وب‌اپلیکیشن برای کاربران آیفون، می‌توانند فرایند اعتبارسنجی را به‌صورت آنلاین انجام داده و از پنج تا ۳۰ میلیون تومان، بدون نیاز به ضامن و چک، اعتبار دریافت کنند و سپس اقساط اعتبار دریافت‌شده را از ماه بعد در پنج ماه و بدون بهره، پرداخت کنند.

همچنین کاربران با استفاده از اپلیکیشن کیپا می‌توانند در هر زمان نسبت به دریافت اعتبار و پرداخت اقساطی اقدام کرده و از میزان اقساط خود و زمان بازپرداخت آن و نیز از جزئیات تراکنش خود باخبر شوند.

کاربران می‌توانند در فروشگاه‌های همکار کیپا از خدماتی متنوع مانند بیمه، گردشگری و سلامت تا خرید کالای لوازم خانگی، مبلمان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به‌صورت حضوری و آنلاین، بدون هیچ محدودیتی به‌صورت اعتباری و اقساطی بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.