راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیا اکسبیتو راه‌ حل را پیش از وقوع مشکل پیدا می‌کند؟

اکسبیتو یک پلتفرم بازار ارز دیجیتال است و کمتر از یک سال است که محصول حال حاضر خود را به دنیای کریپتوکارنسی و بلاکچین عرضه کرده است. هرچند سابقه فعالیت بنیان‌گذاران آن در حوزه فین‌تک به سالیان قبل باز می‌گردد، اما باید ببینیم این پلتفرم با به‌روزرسانی‌های سریع و اضافه‌کردن خدمات به‌روز تا کجا قرار است پیش برود. آیا طبق گفته مدیران این مجموعه قرار است نام آن در بین سه پلتفرم برتر ارز دیجیتال قرار بگیرد؟

با اینکه از آخرین به‌روزرسانی این بازار معاملاتی نسبت به سایر آپدیت‌ها حدود سه ماه می‌گذشت، گویا اکسبیتو باز هم به مسیر توسعه محصول بازگشته و می‌خواهد کاربران خود را هر روز بیشتر از دیروز راضی کند. اما آیا این رضایت از محصول قرار است توقع کاربران را نسبت به سایر پلتفرم‌های ارز دیجیتال ایرانی بالا ببرد تا جایی که سایر بازارها مجبور به حرکت بیشتر شوند؟


تفاوت اکسبیتو با سایر پلتفرم‌های ارز دیجیتال


به نظر می‌رسد تغییرات و مسیر اضافه‌کردن قابلیت‌ها به اکسبیتو این است که محصول، جایگاه صنعت بلاکچین را به‌عنوان بخشی از صنعت فین‌تک به‌خوبی درک کرده و می‌داند که در این بازار، مهم‌ترین اصل، اصل سرعت در انتقال و راحتی کاربران است که حتی بسیاری از پلتفرم‌های اینترنت‌بانک از توجه به آن دور مانده‌اند.

به گفته اکسبیتو، بعد از چرخیدن در صفحات مختلف این پلتفرم، سادگی و راحتی را به‌خوبی درک می‌کنید و این مزیت بزرگی برای یک پلتفرم برای جذب کاربران تازه‌وارد و تازه‌کار است. اگر با صرافی‌های رمزارزی خارجی کار کرده باشید، این سادگی ممکن است شما را به یاد بایننس بیندازد؛ پلتفرمی که هرچه لازم دارید را در یک جا جمع کرده، بدون اینکه شما را دچار مشقت یا دشواری در یادگیری برای استفاده کند.

به جز ویژگی‌های محصول، پشتیبانی اکسبیتو نیز جزو مواردی است که رضایت کاربران را به‌خوبی جلب کرده است. این سرعت پاسخگویی در پشتیبانی را می‌توان با ارسال یک پیغام در چت آنلاین یا نوشتن یک کامنت در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام اکسبیتو دریافت. پشتیبانی فعال و ارائه راهنمای استفاده به اشکال مختلف (متنی، تصویری و ویدئویی) هم جزو نقاط قوت این پلتفرم است.


پلتفرم ارز دیجیتال با هویت اجتماعی


 مدت کوتاهی است که نام اکسبیتو به گوش فعالان حوزه کریپتو می‌رسد، اما اکسبیتو توانسته خود را با یک هویت اجتماعی شکل‌داده و در ذهن مخاطبان جا دهد. نام اکسبیتو می‌تواند به طرز ملموسی چهره‌ای آینده‌نگر، چابک و باچارچوب را با ترکیب رنگی بنفش تا آبی به‌ خاطر آورد. این ذهنیت از ارتقای محصول و اضافه‌کردن ویجت‌های رصد قیمتی برای کاربران اندروید شکل گرفت، با معرفی محصول مسئولیت اجتماعی اکسبیتو تحت عنوان «اکسنیکو» ادامه یافت و با دیدن نام اکسبیتو در کمپین B2B که مجموعه لندین با نام زنجیره همدلی و همکاری سایر کسب‌وکارها شکل داد، بسیار تقویت شد.

اکسبیتو در مدت‌زمان محدودی، توانسته خود را به‌عنوان یک پلتفرم ارز دیجیتال که دغدغه اجتماعی دارد، معرفی کند و همراهی خوبی را از سمت معامله‌گران و فعالان رمزارزی به خود جلب کند.


واریز و برداشت‌ امن در اکسبیتو


از نسخه 1.10.871 اندروید و 1.6.533 وب اپلیکیشن، امکان واریز نامحدود با استفاده از واریز بانکی شناسه‌دار برای کاربران اکسبیتو فراهم شده است. این قابلیت دغدغه کاربرانی را که نیاز به واریز بیش از 100 میلیون تومان از طریق کارت‌های بانکی را داشتند، رفع کرده است. همه ما می‌دانیم معامله‌گران ارزهای دیجیتال مانند تریدرهای بورس با مبالغ سنگین معامله می‌کنند و با واریزهای 100 میلیون‌تومانی اغنا نخواهند شد.

اضافه‌کردن این قابلیت و واریز بیش از 100 میلیون تومان به کاربران اجازه می‌دهد گردش مالی دلخواه را در بازارهای با پتانسیل بالا ایجاد یا حفظ کنند.

قابلیت دیگر اکسبیتو، انتخاب کارت و شماره حساب‌های بانکی‌ پراستفاده برای دسترسی سریع کاربر جهت انتقال وجه است. این ویژگی مکمل ویژگی برداشت آنی ریالی اکسبیتو است که مدتی قبل به کاربران اطلاع‌رسانی شد و به آنان اجازه برداشت تا 100 میلیون تومان در بازه 24ساعته برای هر شماره شبا و هر کد ملی را داد.

منبع اکسبیتو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.