راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ‌تک برنده مناقصه شرکت به‌پرداخت ملت / سفارشی‌سازی کارت‌خوان، متناسب با نیاز مشتری

شرکت فناپ‌تک با حضور در مناقصه شرکت به‌پرداخت ملت برنده مناقصه و فروش بیش از صدهزار دستگاه کارت‌خوان سیار و اندرویدی شد.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، این شرکت در راستای استراتژی خود مبنی بر سفارشی‌سازی محصول متناسب با نیاز مشتری شروع به ساخت و تحویل دستگاه‌هایی کرده که تا این لحظه بیش از 50 درصد موضوع قرارداد تولید و تحویل شده است.

لازم به ذکر است که سفارشی‌سازی محصولات بر اساس نیازهای برندینگ شرکت به‌پرداخت ملت از جمله رنگ‌بندی بدنه و چاپ لوگوی آن شرکت صورت گرفته است. همچنین شرکت فناپ‌تک به هر مشتری یک کد یکتای امنیتی یا CustomerID (CID) اختصاص می‌دهد که در واقع یک گواهینامه امنیتی است. ابزار امضا یا Sign نیز با همین گواهینامه تولید می‌شود و مشتری از آن برای نصب نرم‌افزار پرداخت روی پایانه استفاده می‌کند. به این ترتیب از دسترسی غیرمجاز به دستگاه کارت‌خوان جلوگیری شده و دستگاه‌های کارت‌خوان غیرفعال را تنها می‌توان ‌در صورت دارابودن CIDهای معتبر با تزریق کلیدهای امنیتی فعال کرد. پس از فعال‌کردن دستگاه، انواع کلیدهای پرداخت به کمک HSM به‌صورت امن به دستگاه کارت‌خوان تزریق می‌شوند. در این حالت تلاش برای نفوذ به سیستم سخت‌افزار امن دستگاه، باعث از بین رفتن داده‌های حافظه امن خواهد شد.

به گفته روابط عمومی فناپ‌تک، اکوسیستم کلیدگذاری و امنیت محصولات این شرکت از نظر ایجاد امنیت و اختصاصی‌سازی برای رفع نیازهای مشتری، یکی از کامل‌ترین راهکار‌های امنیت پرداخت در بازار امروز ایران است.

شایان‌ ذکر است که فناپ‌تک علاوه بر امکان سفارشی‌سازی محصولات، امکان ارائه زیرساخت‌هایی مانند سامانه مدیریت کانال، TMS ، KMSو تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی برای کارت‌خوان‌های اندرویدی را نیز داراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.