پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
با خدمات تلفنبانک آینده شما میتوانید در هر ساعت از شبانهروز، در کمترین زمان ممکن از خدمات متنوع تلفنبانکآینده بهرهمند شوید. برای دریافت خدمات الکترونیکی بانک آینده از طریق تلفنبانک باید شماره 2957 را شماره گیری کنید.
.
برای دریافت خدمات تلفن بانک آینده چه باید کرد؟
بسیار ساده است. با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده، پس از تکمیل فرم درخواست تلفنبانک، رمز ورود توسط شعبه تولید و برای بهره برداری از خدمات تلفنبانک آینده بهصورت بسته محرمانه تحویل مشتری می شود.
.
چگونگی ورود به تلفنبانک بانک آینده
۱ . به منظور ورود به سیستم ابتدا شماره ۲۹۵۷ را شمارهگیری کرده و دستگاه تلفن را در حالت Tone قرار دهید.
۲ . پس از شنیدن پیام خوشآمدگویی، شماره حساب یا شماره کارت خود را وارد کنید.
۳ . رمز حساب یا رمز دوم کارت خود را وارد کنید و در انتها کلید * را فشار دهید.
۴ . سامانه در این مرحله موجودی حساب شما را اعلام میکند.
۵ . پس از آن شما در منوی اصلی هستید. با انتخاب کلیدها وارد منوی مورد نظر خواهید شد.
.
ورود به تلفنبانک بانک آینده از دو طریق امکان پذیر است:
1- ورود از طریق شماره حساب
2- ورود از طریق شماره کارت
.
1- ورود از طریق شماره حساب
در صورت ورود شماره حساب، شماره رمز حساب باید وارد گردد. در صورت ورد به تلفن بانک آینده با شماره حساب خدمات زیر ارائه میشود:
کلید 1: دریافت مانده حساب
کلید 2: دریافت 3گردش آخر حساب
کلید 3: دریافت صورت حساب از نمابر
کلید 4: تغیر رمز حساب
کلید 6: انتقال به سایر حسابهای خود در بانک آینده
کلید 0: دریافت مانده حساب
.
2- ورود از طریق شماره کارت
خدمات کارت در صورت ورود شماره کارت، شماره رمز دوم کارت باید وارد گردد. شماره رمز دوم کارت از طریق دستگاه های خودپرداز بانک آینده قابل دریافت است. در صورت ورد به تلفن بانک آینده با شماره کارت خدمات زیر ارائه میشود:
کلید 1: دریافت موجودی
کلید 2: دریافت 3گردش آخر حساب
کلید 3: دریافت صورت حساب از نمابر
کلید 5: اعلام مفقودی کارت
کلید 6: دریافت رمز حساب
.
قابلیتهای تلفنبانک بانک آینده
شما می توانید با دسترسی به یک خط تلفن و دستگاه گوشی که قابلیت قرار گرفتن در حالت Tone را داشته باشد، فارغ از زمان و مکان از خدمات تلفنبانکآینده بهره مند شوید. تلفنبانکآینده یکی از سامانههای امروزی اطلاعرسانی است که به صورت لحظهای و آنی و بدون وقفه اطلاعات مورد لزوم شما را در خصوص تمامی حسابهای ریالی و شامل انواع حساب های قرضالحسنه (جاری و پسانداز) و سپردههای سرمایهگذاری (کوتاهمدت و مدتدار) و سپرده های ارزی به شما ارائه میدهد.
در صورت هر گونه مشکل میتوانید با مرکز امداد مشتریان بانک آینده با شماره 27663200 تماس بگیرید. (+)
.)
شماره تلفن مراکز بانک آینده
27663200 امداد مشتریان بانک آینده
27663300 امداد کارت بانک آینده
27663400 امداد شعب بانک آینده
27663500 امداد پذیرندگان پایانههای فروشگاهی بانک آینده
27663030 صندوقهای سرمایه گذاری بانک آینده
27663800 خدمات تماس مجوز طرح ترافیک بانک آینده
27663600 پیشخوان مجازی بانک آینده