راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت سیتاد و ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / توسعه همکاری در حوزه‌های دولت الکترونیک

نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۲۵ مهر برگزار شده و تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد. سیتاد نیز در این نمایشگاه برای معرفی بازارچه خدمات خود در گذرگاه خدمات دولت‌ شامل APIهای GSB و PGSB و معرفی دستگاه‌های اجرایی که امکان ارائه خدمات آنها را در بازارچه خدمات سیتاد دارد، حضور یافته است.

در حاشیه دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲  تفاهم‌نامه‌ همکاری بین شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (سیتاد) و ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ در حضور مدیران عامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر و هلدینگ سرمایه‌گذاری بیمه ایران (سبا)  با هدف توسعه همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه در حوزه‌های دولت الکترونیک، معتمد مالیاتی، امضای دیجیتال و خدمات پرداخت و تعریف خدمات بیمه‌ای نوین امضا شد.

شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (سیتاد) یکی از شرکت‌های هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر است. مأموریت شرکت سیتاد، احصای نیازمندی‌های سازمان‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور ارائه سرویس‌های مد نظر و حرکت به سمت الکترونیکی‌شدن خدمات است.

در گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک (PGSB) شرکت سیتاد، امکان همکاری با تأمین‌کنندگان خدمت یا سرویس‌گیرندگان فراهم‌شده است. در این گذرگاه اطلاعات، استعلام‌ها و خدمات الکترونیکی بین نهادهای خصوصی و دولتی در بستر اینترنت فراهم است و کسب‌وکارها می‌توانند صرفاً از طریق بازارچه خدمات سیتاد و بدون نیاز به مذاکرات متعدد و طولانی با سازمان‌های گوناگون به استعلامات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.