راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت‌های نگاه‌بانک و تی‌تک قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت نگاه‌بانک از انعقاد نوعی قرارداد همکاری با شرکت تی‌تک خبر داد. به گفته مدیرعامل نگاه‌بانک این همکاری در راستای بهبود زمان و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان سرویس‌گیرنده شرکت تی‌تک است.

به گزارش روابط عمومی نگاه‌بانک، محمدحسین هاشمی‌نژاد مدیرعامل این شرکت در توضیح این قرارداد همکاری، توان شرکت نگاه‌بانک در ارائه ابزارها و سرویس‌های مالی و برخورداری از سامانه کربنکینگ اختصاصی آفرین را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: «در شرکت نگاه‌بانک تنوع سبد محصولات قابل ارائه از طریق API به بیش از 220 مورد رسیده است.»

او با اشاره به اینکه سیاست کلان این شرکت، حضور و نقش‌آفرینی مؤثر در بازار و کسب سهم حداکثری از بازارهای هدف است، عنوان کرد: «شرکت نگاه‌بانک اخیراً همکاری با شرکت تی‌تک؛ از زیرمجموعه‌های هلدینگ فاخر را در دستور کار قرار داده است. از جمله مشتریان عمده شرکت تی‌تک، مجموعه تیپاکس است. این شرکت دارای حجم روزانه قابل‌توجهی تراکنش مالی است که با استفاده از وب‌سرویس‌های قابل ارائه از طرف شرکت نگاه‌بانک، زمان و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان شرکت‌های سرویس‌گیرنده از تی‌تک؛ از جمله تیپاکس ارتقا خواهد یافت.»

هاشمی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد همکاری‌های صورت‌گرفته، گام مؤثر دیگری در نیل به اهداف شرکت نگاه‌بانک باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.