راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فردای شکست چه باید کرد؟ / یک رویداد جذاب در آخر هفته

چند سال پیش این فرصت را داشتم که در دوره‌های آموزشی نسبتا طولانی مدت آقای دکتر فیض‌بخش برای آموزش مربی‌گری کارآفرینی شرکت کنم. در این دوره‌ها مطالب فراوانی در زمینه کارآفرینی آموختم، اما هنوز یکی از جمله‌های دکتر فیض‌بخش در گوشم مانده و آن این جمله بود که آیا می‌دانید چند نفر بابت کارآفرینی در زندان هستند؟ معمولا ما تصور می‌کنیم کارآفرینی کار جذابی است و کارآفرین کسی است که مانند بتمن به دل چالش‌ها می‌رود. او لباس مخصوص می‌پوشد و ماشین مخصوصش را سوار می‌شود تا به محل حادثه برود و ماموریتش را انجام دهد. اما این طور نیست. کارآفرین‌هایی هم هستند که شکست خورده‌اند و چک‌های برگشتی دارند و کارشان به زندان کشیده است. هر چند که شکست مقدمه پیروزی نیست و لزوما بعد از شکست کسی پیروز نمی‌شود، اما همه افراد پیروز جایی در زندگی‌شان شکست خورده‌اند و تفاوت آنها با «در شکست مانده‌ها» این است که خودشان را نباخته‌اند و محکم‌تر ادامه داده‌اند.

After-Fail-poster

پنج‌شنبه این هفته کنفرانسی در تهران برگزار می‌شود با عنوان فردای شکست. این کنفرانس در حجم انبوه رویدادهایی که همه را تشویق به کارآفرینی مهارنشده می‌کنند فرصت جالب، جذاب و مناسبی است برای نشستن پای صحبت کسانی که می‌خواهند از شکست‌ها و پیروزی‌هایشان بگویند. این رویداد نیم‌روزه وب‌سایت خوبی هم دارد که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. میلاد اسلامی‌زاد هم درباره برگزاری این کنفرانس حرف‌های صمیمانه‌ای را نوشته که می‌توانید از وبلاگش بخوانید.

ثبت‌نام در این کنفرانس هم ساده و آسان است. کافی است اینجا کلیک کنید. حضور در این رویداد خوب را به همه فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران توصیه می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.