راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ، برترین شرکت بخش توسعه و ارتقای سازمانی در بیستمین اجلاس سالانه پارک فناوری شد

بیستمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس هجدهم مهرماه برگزار شد. در این مراسم ضمن رونمایی از برخی محصولات جدید تولیدشده توسط شرکت‌های عضو پارک، از برترین شرکت‌ها نیز قدردانی شد.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، در این اجلاس که روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد؛ شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و نیز اعضای هیئت‌امنای پارک و شخصیت‌های برجسته کشوری حضور داشتند، از 12 محصول جدید شرکت‌های عضو پارک در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی رونمایی شد.  

در ابتدای مراسم مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس ضمن ارائه گزارشی از پرونده فعالیت پارک فناوری پردیس در سال گذشته گفت: «439 شرکت عضو پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ توانستند با تولید محصولات مختلف دانش‌بنیان و فناورانه، صادراتی به ارزش ۱۵.۵ میلیون یورو برای کشور به ارمغان آورند و همچنین از خروج ۳۵۱ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کنند».

دبیر هیئت‌امنای پارک فناوری درباره چگونگی انتخاب محصولات برترین‌های پارک فناوری پردیس گفت: «نحوه انتخاب محصولات برتر شرکت‌های عضو پارک طبق فراخوان منتشرشده‌ای شکل گرفت. تمامی شرکت‌های عضو پارک؛ اعم از مستقر و غیرمستقر و اعضای شعب پارک ازجمله کارخانه‌های نوآوری، از دوم تا ۲۸ تیرماه برای ارسال اطلاعات محصولات خود فرصت داشتند. سپس 54 محصول از ۳۹ شرکت جهت رونمایی معرفی شدند که با توجه به ارزیابی‌های صورت‌گرفته براساس شاخص‌های رونمایی، بررسی‌های فنی و بازدیدهای میدانی، 12 محصول تولیدشده در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و نیرو در اجلاس سالانه پارک انتخاب شدند».

در ادامه مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و عضو هیئت‌امنای پارک فناوری پردیس ضمن معرفی اجمالی گروه مالی پاسارگاد گفت: «بانک پاسارگاد، گروه مالی‌ای راه‌اندازی کرده که مسئله دانش‌بنیانی در تمام سطوح و واحدهای آن در جریان است.»

فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در این مراسم ابراز داشت: «پارک فناوری پردیس باید بتواند اکوسیستمی برای تعامل کنسرسیوم‌ها و یونیکورن‌ها باشد». او تأکید کرد که این معاونت به دنبال تحکیم و بازارسازی و قدرتمندسازی شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات است و از نظر او توسعه شرکت‌های آی‌تی در بعضی حوزه‌ها تخریب‌کننده است؛ چراکه تعدد شرکت‌ها در یک حوزه می‌تواند با ایجاد رقبای داخلی به خود آن شرکت‌ها ضربه بزند.

در خاتمه این اجلاس برترین‌های پارک فناوری پردیس اعلام شدند و از آنها تقدیر به عمل آمد. گفتنی است هلدینگ فناپ در بخش مسئولیت اجتماعی به‌عنوان یکی از چهار شرکت پیشگام در حمایت‌های خیریه و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی مطرح شد. همچنین فناپ با افزایش 40درصدی نیروی انسانی ظرف دو سال اخیر و در نتیجه ارتقا به بیش از ۷۵۰ نفر نیروی انسانی، پیاده‌سازی نظام مدیریت کیفیت و استاندارد‌های مربوطه و سازمان‌دهی با 20 شرکت زیرمجموعه در راستای ارائه بیش از 20 محصول / خدمت فناورانه موفق به کسب مقام برتر در بخش توسعه و ارتقای سازمانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.