راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سپه و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرارداد همکاری منعقد کردند

بانک سپه و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های تجارت الکترونیکی و حمایت از نوآوری‌ در حوزه تجارت الکترونیکی، به‌ویژه نوآوری‌های حوزه پرداخت، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز با کارخانه نوآوری بانک سپه قرارداد همکاری امضا کرده و محورهای اصلی این قرارداد شامل موارد زیر است:

همکاری در تجهیز آزمایشگاه‌ها، سندباکس و مراکز داده برای بخش تجارت الکترونیکی، مشارکت در آموزش منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شرکت‌های منتخب و مورد تأیید مرکز تتا، تعریف پروژه و واسپاری فرصت‌های کسب‌وکار از سوی مرکز تتا به شرکت‌های مستقر در کارخانه با رعایت ضوابط، همچنین مشارکت در ارائه خدمات پرداخت و سرویس‌های مرتبط از طریق اتصال به پنجره واحد تجارت الکترونیکی و مشارکت برای تأسیس پارک تخصصی تجارت الکترونیکی.

به گفته امین کلاهدوزان سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، رویکرد اصلی مرکز، همکاری با تمامی نقش‌آفرینان در حوزه تجارت الکترونیکی و هم‌افزایی و شبکه‌‌سازی امکانات و زیرساخت‌های موجود در کشور است.

کلاهدوزان همچنین وعده داد جزئیات بیشتر این تفاهم‌نامه و مراحل اجرایی آن در مراسم روز 24 مهرماه سال جاری که برای تقدیر از کسب‌وکارهای برتر تجارت الکترونیکی برگزار می‌شود، عنوان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.