راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد / ممکن است محدودیت‌هایی توسط نهادهای امنیتی در اینترنت اعمال شود+ به‌روزرسانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده که پهنای‌ باند کاهش نداشته و به خاطر مسئال امنیتی این روزها، ممکن است گاهی محدودیت‌هایی با تصمیم دستگاه‌های امنیتی اعمال شود.

در چند روز گذشته بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از اختلال و قطعی اینترنت خبر داده‌اند. حالا عیسی‌زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست هیئت‌ دولت گفته است که در این زمینه وزارت ارتباطات اقدامی انجام نداده است.

به گزارش ایسنا، زارع پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در روزهای اخیر سرعت اینترنت کم شده و پهنای باند کاهش داشته است، گفت: «پهنای باند کاهش پیدا نکرده و ما این موضوع را به‌صورت مستمر رصد می‌کنیم. به خاطر مسائل امنیتی و برخی بحث‌های این روزها، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم‌گیری و اعمال شود، ولی در کل ما هیچ کاهش پهنای باندی نداشته‌ایم و پهنای باند مورد نیاز کشور را به‌صورت روتین تأمین می‌کنیم.»


به‌روزرسانی


وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیانیه‌ای ادعای قطع اینترنت در ساعات و روزهای آینده را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است، برخی از خبرگزاری‌ها نقل‌قول اشتباهی از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت منتشر کرده‌اند و قرار نیست اینترنت در روزهای آینده محدود شود.

در این بیانیه آمده وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگاری در حاشیه جلسه دولت درباره سرعت اینترنت در روزهای اخیر گفت: «پهنای باند کاهش پیدا نکرده است.»

همچنین بر اساس این بیانیه، وزیر ارتباطات در خصوص وضعیت اینترنت کشور توضیح داده: «در روزهای اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است و در حال حاضر شبکه ارتباطی هیچ مشکلی از نظر سرعت و کیفیت ارتباطی ندارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.