راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استفاده از ویزا کارت در ایران چرا و چگونه؟

Visa-logo-way2pay-92-12-06ویزا کارت (Visa Card) پدیده‌ای همه گیر در عرصه مبادلات بین‌المللی و تجاری است که به دلیل در دسترس بودن اینترنت و مالیات‌های فوق العاده کم نسبت به حواله‌های بانکی، اکثر شرکت‌ها و به علاوه اشخاص، می توانند خرید خود را از اینترنت انجام داده و واسطه‌های تجاری را که در کشورها و میادین تجاری اقامت داشته اند از پیش رو برداشته و به صورت مستقیم با شرکت‌های معتبر همکاری کنند، به علاوه یکی دیگر از مشکلات، حمل پول و بحث امنیت انتقال وجوه است که با کارتهای اعتباری این مشکل از پیش پا برداشته شده و نگرانی افراد را تهدید نمی کند چرا که حتی اگر کارتی سرقت شود به دلیل رمز اختصاصی که فقط و فقط دارنده کارت به آن دسترسی دارد برداشت وجه امکان پذیر نیست. (+)

.

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت نوعی از کارت‌های بانکی معتبر جهان می باشند که با داشتن بیش از ۱۴۰ شعبه نمایندگی در کشورها و همین‌طور با دارا بودن بیش از ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه پایانه خودپردازوکارت خوان در رتبه اول مبادلات مالی در حوزه کارت‌های الکترونیکی و ابزارهای پرداخت قرار دارند.

pos-card-transaction-way2pay-92-12-06

.

مزیت‌های ویزا کارت چیست؟

از دیگر مزایای ویزا کارت نیز می توان به کارمزدهای ناچیز، دریافت صورت حساب روزانه و رایگان، دریافت وجه نقد از دستگاههای خود پرداز (ATM)، خرید از تمامی فروشگاههای بین‌المللی، خرید از تمامی فروشگاههای اینترنتی، تبادل مالی با شرکتهای بین‌المللی انجام می دهند.

 .

استفاده از ویزا کارت در ایران

اما متاسفانه امروزه به دلیل تحریم‌های موجود علیه کشورمان دسترسی به این سرویس برای هموطنان بسیار محدود یا حتی غیر ممکن شده، و باتوجه به این مسئله که این سرویس یکی از نیازهای اصلی جامعه می‌باشد، شرکت کارت گردشگری پارس اقدام به همکاری با ارایه‌کنندگان ویزاکارت برای ارایه این سرویس به هموطنان عزیز کرده است.

از نکات جالبی که این مجموعه برای خدمات خود ایجاد نموده است واریز وجه (ریال) از شبکه بانکی ایران (شتاب) به ویزا کارت‌های بین‌المللی به صورت آنی صادر شده می‌باشد. حال با وجود در دسترس بودن این سرویس برای ایرانیان دیگر دغدغه‌های جاری همانند عدم دسترسی به نرم‌افزارهای اصلی، کتب الکترونیکی، ثبت نام همایش‌ها و کنگره ها و یا حتی رزرواسیون هتل‌های سراسر دنیا و بلیط هواپیما باقی نمی‌ماند.

pos-visa-card-transaction-way2pay-92-12-06

.

شرکت کارت گردشگری پارس

شرکت کارت گردشگری پارس از شرکت‌های زیر مجموعه گروه مالی گردشگری است که بسترالکترونیکی امن، امکان انتقال وجه برای مشتریان بانک‌ها و موسسات داخلی و خارجی طرف قرارداد خود را مهیا نموده است. که این بستر توسط ابزارالکترونیکی که یک رسید انتقال وجه (گواهی پرداخت الکترونیکی) تحت نام eCash است به مشتریان از طریق سرویس کارت و ایمیل عرضه می‌گردد.

کارت‌های پلاستیکی بین‌‎المللی و داخلی معرفی شده دراین سایت بعنوان خدمات جانبی برای مشتریان شرکت کارت گردشگری پارس با همکاری بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری عرضه می‌گردد که این مراکز از طریق eCash امکان شارژ کارت‌های مشتریان خود را در سراسر دنیا به روشی سریع، امن و آسان فراهم نموده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر به نحوه دسترسی به این کارت‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی www.TourismCardCompany.com مراجعه و یا با شماره تماس‌های 22622951-22622957 تماس حاصل فرمایید.

با عضویت در این سایت می توان ضمن مهیا نمودن امکان دسترسی به کارت‌های بین المللی و داخلی از سرویس های انتقال، واریز و دریافت وجوه ارزی و ریالی بوسیله مراکز مجاز انتقال ارز همانند صرافی ها و بانک ها دریافت خدمت نمود.

امید می رود با توجه به توان قدرتمند اقتصادی این شرکت محصول eCash در آینده نزدیک بصورت گسترده در کشور های همسایه و دور توسعه یابد که این مهم با جلب حمایت شما ایرانیان عزیز قابل انجام خواهد بود.

10 دیدگاه
  1. saeed می‌گوید

    سلام
    یه سوال دارم
    ایا با ویزا کارتی که خارج از کشور صادر شده ،
    در ایران میشود از همه عابربانکها برداشت کرد..
    با کدام عابر بانکها در ایران میشود از ویزا کارت برداشت یا انتقال وجه انجام داد؟

    1. ناشناس می‌گوید

      خوب

  2. fatemeh می‌گوید

    ممنوننم از توضیحات و سایت خوبتون

  3. میثاق می‌گوید

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما، یه سوال از خدمتتون داشتم و اینکه مطلبی رو من شنیدم که گفته شده شما با داشتن ویزا کارت میتونید به راحتی تو کشورهای دیگه درخواست اقامت کنید و یا اقامت بگیرید. میخواستم بدونم این مطلب چقدر صحت داره و واقعیت داره یا خیر؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید. با تشکر

    1. ناشناس می‌گوید

      اصلا همچنین چیزی نیست

  4. امیر می‌گوید

    سلام من پرداخت با ویزا را برای خرید از سایت های خارجی را از طریق سایت تراپی trapay.ir انجام می دهیم اینجوری دیگه لزومی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید کارت ندارم

  5. رحمانئ می‌گوید

    سلام
    سوالي داشتم
    لطفا بفرمايين يكي از دوستانم ويزا كارت خودشون رو با پست براى من ميفرستن، البته به همراه رمز حسابشون.
    ايا ميتوانم با اون كارت از ايران برداشت كنم؟
    تشكر

  6. Hossein Yazdi می‌گوید

    درود
    من باید در آلمان حساب مسدود شده برای دوره تحصیلی باز کنم. چطور می تونم از ایران این کار و انجام بدم؟

  7. مصطفی می‌گوید

    سلام
    من کارتی میخواهم که حق استفاده از مقاله ام در خارج کشور به اون کارت واریز شود چه کاریت تهیه کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.