راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپانی NCR به دو شرکت مجزا تقسیم می‌شود

کمپانی NCR در حال تقسیم‌شدن به دو شرکت تجاری متمایز است که یکی منحصراً بر دستگاه‌های خودپرداز متمرکز است و دیگری تجارت آنلاین را هدف قرار می‌دهد. NCR یکی از شرکت‌های صنایع فناور در ایالات متحده است.

به گزارش pymnts هیئت‌مدیره NCR روز 16 سپتامبر به اتفاق آرا این طرح را تصویب کرد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده انجام شود.

فرانک آر. مارتیره، رئیس اجرایی هیئت‌مدیره NCR در این باره اعلام کرده است: «ما طی چهار سال گذشته گام‌های مهمی در ایجاد یک تجارت پیشرو نرم‌افزار به‌عنوان سرویس برداشته‌ایم و در عین حال به تقویت و رشد تجارت ATM ادامه می‌دهیم.»

او همچنین توضیح داده است: «با ایجاد دو شرکت مستقل با بهترین کلاس، ما باید بتوانیم سرعت تحول را با توانمندسازی هرکدام برای اجرای استراتژی‌های رشد خود و بهره‌گیری بهتر از فرصت‌های ارزش‌آفرینی پیش رو تسریع کنیم.»

شرکت تجارت دیجیتال ایجادشده یک کسب‌‌وکار در حال رشد خواهد بود که از مدل مبتنی بر نرم‌افزار NCR استفاده می‌کند. این شرکت خرده‌فروشی و بانکداری دیجیتال جهانی را تغییر داده و راه‌حل‌ها را برای پیشبرد نوآوری‌ها و کارایی به حداکثر می‌رساند.

شرکت ATM یک تجارت مولد پول نقد خواهد بود که به پایگاه گسترده‌ای از مشتریان بانک‌ها و خرده‌فروشان خدمات مربوط به دستگاه خودپرداز ارائه می‌دهد. همچنین با استفاده از انواع تراکنش‌های جدید خودپرداز؛ از جمله راه‌حل‌های ارز دیجیتال، رشد جدیدی به همراه خواهد داشت.

مایکل دی.هایفورد، مدیرعامل NCR در این خصوص گفته است: «این جدایی دو شرکت قوی در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند که هر کدام دارای اهداف تجاری، ساختار و تخصیص سرمایه متمایز هستند. همچنین این جدایی انعطاف‌پذیری این شرکت‌ها را برای نوآوری افزایش می‌دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.