راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان مدیریت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی فراهم شد

امکان فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی برای مصرف‌کنندگان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی،‌ مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: «ارسال‌کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سرشماره‌های خدماتی ملزم شده‌اند عبارت «لغو ۱۱» را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره‌ای که از آن پیامک دریافت کرده‌اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.»

قره‌داغی گفت: «علاوه بر این، مشترکان می‌توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی (پیامک‌هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می‌شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.»

او با اشاره به اینکه پیش از این به‌منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره‌های پیامکی تبلیغاتی به‌صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: «اکنون با این امکان، مشترکان می‌توانند نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.»

منبع روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.