راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه شکایت غیرحضوری از پیامک‌های تبلیغاتی

مدیر رسانه‌های همراه مرکز رسانه‌های دیجیتال گفت: مشترکان تلفن همراه می‌توانند شکایت خود را در رابطه با پیامک‌های تبلیغاتی انبوه از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴ گزارش کنند. سال گذشته ۱۳ هزار شکایت در این سامانه ثبت شد.

در مهر ماه سال ۹۱، سامانه دریافت شکایت پیامک‌های انبوه به شماره ۱۰۰۰۱۳۱۴ توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی شد.

.

نحوه شکایت غیرحضوری از پیامک‌های تبلیغاتی

روش کار به این شکل است که مشترکان تلفن همراه با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴، شکایات خود را از پیامک‌های انبوه تبلیغاتی به این سامانه پیامک می کنند و در پیامک خود، شماره پیامک ارسالی و متن آن را ذکر می کنند تا رسیدگی شود.

.

از آنجا که وزارت ارشاد مسئول تایید و نظارت بر محتوای موجود در پیامک های انبوه است، مقرر شده بود علاوه بر تدوین دستورالعمل کاملی در خصوص مقررات ارسال پیامک های انبوه، این سامانه نیز برای پیگیری مشکلات و شکایات مردم در این زمینه فعال شود.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.