راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مبنا فرتاک آریا با هدف متمایز ساختن مشتریان، از کد اختصاصی سپرده ۳۶۷ در بانک شهر رونمایی کرد

شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه پول و پرداخت الکترونیک با هدف یکپارچه‌سازی خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد.

شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا ارائه‌دهنده خدمات استاندارد مبتنی بر راهکارهای روز دنیا انواع خدمات اعتباری، تخفیفی و وفاداری را به جوامع هدف مشخص ارائه می‌دهد یا آنها را برای سازمان‌هایی که خواهان ارائه این نوع خدمات برای جامعه هدف مطبوع سازمان خود هستند، تأمین می‌کند.

مبنا فرتاک آریا در زمینه پرداخت الکترونیک، پول خرد، راهکارهای پرداخت و دستگاه کارت‌خوان فعالیت می‌کند.

این شرکت برای تکریم مشتریان خود، تدبیری اندیشیده و تصمیم دارد با ارائه سرویس‌های ویژه‌ای به مشتریانش از آنها قدردانی کند. در پی عملیاتی‌سازی این اقدام، مبنا فرتاک آریا با همکاری بانک شهر کد حساب خاصی با نام کد ۳۶۷ را در این بانک به شرکت خود اختصاص داده و این کد اختصاصی با هدف ارائه سرویس‌ بهتر و دسته‌بندی مشتریان شرکت مبنا فرتاک آریا ارائه شده است.

شرکت مبنا فرتاک آریا و بانک شهر با استفاده از این کد طلایی سرویس‌های خاصی به پذیرندگان ارائه می‌دهند. بر این اساس سرویس مشتریان در سه گروه طلایی، نقره‌ای و برنزی سطح‌بندی می‌شود. طبق این دسته‌بندی، سرویس‌های خاصی از جمله سرویس‌های پرداخت خاص، سرویس‌های ارزش‌افزوده ویژه و… به مشتریان مبنا فرتاک آریا اعطا می‌شود.

به گفته مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک آریا، مشتری اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت دارد و به همین دلیل مبنا فرتاک آریا درصدد این برآمده که سرویس‌های بهتر و ارزشمندتری مبتنی بر حساب و خدمات خاص به مشتریان خود ارائه دهد.

حسینی هدف از ارائه سرویس ۳۶۷ را متمایز ساختن مشتریان خود از سایر مشتری‌ها بیان کرد و گفت: «ما قصد داشتیم مشتریان خود را از دیگر افراد متمایز کنیم و در همین راستا با ارائه این کد، قصد داریم سرویس‌هایی با سطح‌های مختلف به آنها ارائه دهیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.