راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت به‌دنبال تأسیس شعبه جدید نیست / توافق بانک تجارت و کتاب‌فروشی اسم برای جابه‌جایی

مرتضی ترک تبریزی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت از توافق این بانک با کتاب‌فروشی اسم برای انتقال این کتاب‌فروشی به مکان دیگری از املاک بانک در همان محدوده خبر داد.

کتاب‌فروشی اسم، مرداد ۹۸ در خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه وصال با مساحتی حدود 400 متر با مدیریت سعید مکرمی تأسیس شد.

مرتضی ترک تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعیین تکلیف کتاب‌فروشی اسم گفت: «موضوع این کتاب‌فروشی از ابتدا با مذاکره قابل‌ حل بود. مکان کتاب‌فروشی ملک بانک تجارت است و بانک از روز اول تعهدی نداشته که کتاب‌فروشی برای همیشه در آن مکان باقی بماند.

او افزود: «بانک به‌دنبال ایجاد شعبه در محدوده انقلاب بود، زیرا  شعبه مناسبی در آن محدوده وجود نداشت و شعبه‌های موجود در آن حوالی نیز دچار مشکلاتی از نظر ساختمانی هستند.»

ترک تبریزی ادامه داد: «بانک تجارت به دنبال تأسیس شعبه جدید نیست و یک شعبه را بسته و می‌خواهد در این محل شعبه باز کند. بانک مرکزی به ما اجازه تأسیس شعبه جدید نمی‌دهد و شعبه جدید برای بانک هم هزینه‌های زیادی دارد.»

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت با تأکید بر اینکه به دنبال بستن شعب و گسترش بانکداری الکترونیک هستیم، گفت: «بانک و کتاب‌فروشی به توافق رسیده‌اند که فضای دیگری از املاک بانک در نزدیکی همان محدوده در اختیار کتاب‌فروشی قرار گیرد.»

طبق این گزارش، ماه پیش سعید مکرمی، مدیرعامل گروه فرهنگی اسم، از تبدیل این کتاب‌فروشی به شعبه بانک تجارت خبر داد. سعید مکرمی در پی انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بانک تجارت حاضر به همراهی برای تمدید اجاره‌نامه نشده و تا چند روز دیگر کتاب‌فروشی تخلیه خواهد شد.»

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.