راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیتاد از سوی سازمان فناوری اطلاعات به‌عنوان خدمت‌رسان کسب‌وکارها انتخاب شد

همزمان با هفته دولت از دو پروژه «اپراتورهای خدمات‌رسان کسب‌وکارها» و «بهره‌برداری عملیاتی از خدمات ابر یکپارچه توزیع‌شده سراسری» سازمان فناوری اطلاعات ایران رونمایی شد.

همچنین در جریان رونمایی از این دو پروژه، دو شرکت سیتاد و نوآوران توسن از رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌عنوان اپراتورهای خدمت‌رسان کسب‌و‌کارها (PGSB) مجوز دریافت کردند.

محمد خوانساری در تشریح جزئیات این مجوزها گفت: «خدماتی مانند احراز هویت و احراز مالکیت در مواردی چون خانه و خودرو، از جمله خدماتی هستند که لازم است در قالب خدمات ارزش افزوده به کسب‌وکارها ارائه شود. بنابراین با توجه به اینکه دولت می‌بایست به جای خدمت‌رسانی مستقیم در نقش ناظر و تنظیم‌گر وارد کار شود، به دو شرکت خصوصی در قالب اپراتور خدمات‌رسان به کسب‌وکارها در قالب بازارچه API مجوز اعطا شد که امیدواریم بتوانند ضمن به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت با ترکیب‌بندی خدمات جدید، طعم شیرین فناوری را به مردم بچشانند.»

در گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک (PGSB) شرکت سیتاد، امکان همکاری با تأمین‌کنندگان خدمت یا سرویس‌گیرندگان فراهم شده است.

در این گذرگاه اطلاعات، استعلام‌ها و خدمات الکترونیکی بین نهادهای خصوصی و دولتی در بستر اینترنت فراهم است و کسب‌وکارها می‌توانند صرفاً از طریق بازارچه خدمات سیتاد و بدون نیاز به مذاکرات متعدد و طولانی با سازمان‌های گوناگون به استعلامات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.