راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دریافت همزمان خدمات ریالی و ارزی با کران‌کارت بانک ملی ایران

کران‌کارت در راستای توسعه خدمات کارت‌های ارزی به‌منظور ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی به مشتریان بانک ملی طر‌احی شده است. مشتریان بانک ملی با استفاده از کران‌کارت بانک ملی ایران می‌توانند خدمات ریالی و ارزی را به‌صورت همزمان دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کران کارت کارت ریالی – ارزی یک حساب ارزی از نوع دلار و یورو است که علاوه بر ارائه خدمات ارزی از طریق بسترهای ارزی بانک، توان ارائه همزمان خدمات ریالی را نیز در بستر شتاب دارد.

کران‌کارت خدمات دیگری هم به مشتریان ارائه می‌دهد؛ از جمله حفظ مانده‌حساب به ارز، تبدیل ارز به ریال به نرخ روز در هنگام تراکنش و اتصال به شبکه پرداخت ریالی (شتاب و شاپرک).

سرعت، سهولت و امنیت در ارائه همزمان خدمات ریالی و ارزی، تبدیل ارز به ریال صرفاً به میزان مورد نیاز، جلوگیری از خطرات ناشی از سرقت ارز به‌صورت اسکناس، دریافت وجه ارزی از خودبانک‌های ارزی بانک ملی ایران به‌صورت 24 ساعته، امکان استفاده از درگاه‌های مجازی نظیر خرید اینترنتی و کاهش تبادل اسکناس در معاملات ارزی از دیگر مزیت‌های کارت ارزی – ریالی بانک ملی ایران است.

شایان‌ ذکر است که کران‌کارت نوعی کارت Debit است که به‌ حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ارزی متصل می‌شود و ارائه خدمات به کارت مذکور بر اساس مانده منشأ اسکناس حساب مشتری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.