پس از گذشت حدود ۳ ماه از سرقت صندوقهای اجارهای شعبه دانشگاه بانک ملی، این بانک پنجشنبه 27 مردادماه طی اطلاعیهای اعلام که در نخستین مرحله بهمرور در حال تحویل مصنوعات طلا به صاحبان آن است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مطابق دستور بازپرس، بانک ملی ایران در نخستین مرحله بهمرور در حال تحویل مصنوعات طلا به صاحبان آن است.
لازم به ذکر است، اموال مذکور توسط صاحبان آنها طی روزهای گذشته در اداره امور شعب مرکزی بانک ملی ایران در تهران مورد شناسایی قرار گرفت و احراز مالکیت شد.