راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان مقاله ماهنامه بانکداری الکترونیک در 2 ماه پایانی سال

faba-mahname-logo-way2pay-92-11-09موضوعات محوری 2 شماره آتی ماهنامه بانکداری الکترونیک که تا پایان سال جاری منتشر می‌شود، اعلام شد. براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای مطبوعاتی مرکز فابا، «پرداخت الکترونیک» و «بازاریابی خدمات بانکی» موضوع محوری دو شماره آتی ماهنامه بانکداری الکترونیک خواهد بود. از علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بانکداری الکترونیک دعوت می‌شود مقالات خود را در موضوعات محوری ذکر شده و با رعایت برنامه زمانی به مرکز فابا ارسال نمایند.

اسفند 1392: پرداخت الکترونیک

موضوعات مورد بحث: ارزیابی یک دهه فعالیت پرداخت الکترونیک در کشور، بررسی تجارب موفق پرداخت الکترونیک در دنیا، نوآوری ها و روندهای جدید پرداخت الکترونیک در ایران و جهان، بانک مرکزی و پرداخت الکترونیک، بررسی نقاط ضعف و قوت شاپرک، مدل مناسب کسب‌وکار پرداخت الکترونیک در کشور بعد از شاپرک و سایر مباحث مرتبط.

مهلت ارسال مقاله: 20 بهمن 1392

فروردین 1393: بازاریابی خدمات بانکی

موضوعات مورد بحث: بازاریابی خدمات بانکی، تاثیر فناوری بر بازاریابی خدمات بانکی، تحول بازاریابی در نتیجه ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیک، نقش شبکه‌های اجتماعی و وب 2 در فروش خدمات بانکی، مطالعات موردی از شیوه‌های نوین و موفق بازاریابی خدمات بانکی در دنیا، طرح‌ها و ایده‌های نوین مبتنی بر فناوری برای گسترش بازار خدمات بانکی و سایر مباحث مرتبط.

مهلت ارسال مقاله: 8 اسفند 1392

 .

مدیران، کارشناسان و پژوهشگران ارجمند شبکه بانکی می‌توانند مطالب خود را در زمینه‌های تخصصی یاد شده و با توجه به زمان‌بندی ارائه شده، در قالب فایل ورد، به همراه یک قطعه عکس با کیفیت، مشخصات کامل و آدرس تماس به پست الکترونیکی مرکز فابا (info@EBG.ir) ارسال نمایند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های 66499874 و 66499883 با امور مطبوعاتی مرکز فابا تماس حاصل نمایند.

منبع: مرکز فابا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.