راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره سوم بیمه دیجیتال منتشر شد

شماره سوم بیمه دیجیتال در قالب ۱۶ صفحه به پوشش اخبار و رویدادهای صنعت بیمه کشور می‌پردازد. دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال در سومین شماره خود به مسئله سوئیچ آمیتیس پرداخته و روند تولد تا توقف آن را بررسی کرده است. اظهارنظرهای مختلف اهالی صنعت بیمه درباره سامانه سوئیچ و اظهارات اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال که امروز تصمیم‌گیری در رابطه با ادامه فعالیت آن را به عهده‌ دارند از مطالب این شماره بیمه دیجیتال با موضوع سامانه آمیتیس است.

بیمه دیجیتال در شماره سوم گفت‌وگوی مفصلی با حمیدرضا پروازی، رئیس توسعه کسب‌وکار دیجیتال سندیکای بیمه گران ایران انجام داده است و از زیروبم روند نوآوری و تحول دیجیتال در شرایط فعلی صنعت بیمه کشور پرسیده است. پروازی در این گفت‌وگو از اهداف تشکیل کمیته توسعه کسب‌وکار دیجیتال سندیکا صحبت می‌کند و از اهمیت تعامل در شرایط امروز صنعت بیمه و چالش‌های آن می‌گوید. 

بیمه دیجیتال در شماره سوم واکنشی هم به بحث جنجالی موضع‌گیری‌های نمایندگان فروش و بیانیه‌های آن‌ها در هفته گذشته دارد. گزارش «بازی تاج‌وتخت» در این شماره با نگاه به نقاط تعارض شبکه فروش بیمه با استارت‌های بیمه‌ای به بیان چالش‌ها و موضوعات موردبحث و واکاوی روند تعامل این دو طیف متفاوت صنعت بیمه می‌پردازد.

گفت‌وگو با امیرمهدی ابراهیمیان، مدیر توسعه کسب‌وکار بیمه دیجی‌پی نیز به بهانه ورود رسمی دیجی‌کالا به صنعت بیمه از دیگر مطالب خواندنی این شماره بیمه دیجیتال است.

گزارش موردی از نئوبیمه ویفاکس آلمان و همچنین اعلام برندگان آخرین دوره مسابقات افما-اکسنچر ۲۰۲۲ از میان شرکت‌های بیمه مطرح دنیا را علاقه‌مندان نیز می‌توانند در شماره اخیر بیمه دیجیتال دنبال کنند.

دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال را می‌توان به صورت رایگان از سایت بیمه دیجیتال دانلود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.