راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره دوم بیمه دیجیتال منتشر شد

 شماره دوم بیمه دیجیتال در قالب ۱۶ صفحه به پوشش اخبار و رویدادهای صنعت بیمه کشور می‌پردازد. این شماره گفت‌وگویی اختصاصی با مهدی ایمانی مهر قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره دارد. ایمانی مهر در این مصاحبه از لزوم تفکر دیجیتال در صنعت بیمه گفته است و از روندی که فناوران برای ارتقای سطح نوآوری در صنعت بیمه در پیش گرفته است.

گزارشی از پنل‌ بیمه مرکزی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و گفت‌وگو با فعالان حوزه نوآوری در صنعت بیمه ازجمله حامد ولی‌‌پوری مدیرعامل ازکی از دیگر مطالب این شماره از نشریه بیمه دیجیتال است.

بیمه دیجیتال در شماره اخیر خود با اشاره به بحران سیل در کشور در گفت‌وگو با استارتاپ سمیتیو به اهمیت پذیرش مقوله هواشناسی در صنعت بیمه و سایر صنایع پرداخته است. سمیتیو با استفاده از فناوری‌های تازه به داده‌کاوی دررابطه‌با الگوهای هواشناسی توجه دارد. موضوعی که می‌تواند در پیشگیری از بسیاری از بحران‌های حوادث طبیعی کارساز باشد.

گزارش موردی بیمه‌گری در هنگ‌کنگ و حمایت رگولاتور از فعالان آن، امکان بیمه ان‌اف‌تی و بررسی دلایل عدم درخشش اینشورتک‌های ایران از دیگر موضوعاتی است که بیمه دیجیتال در شماره دوم به آن پرداخته است.

دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال را می‌توان به صورت رایگان از سایت هفته‌نامه کارنگ دانلود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.