راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین حضور ازکی‌وام در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه / رونمایی از محصولات جدید اعتباری

ازکی‌وام برای اولین‌بار در چهاردمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) که از ۲ تا ۵ مردادماه برگزار می‌شود، حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی ازکی ‌وام، چهاردهمین دوره این نمایشگاه قرار است محلی برای سیگنال‌دهی به بازار‌ها و جذب مخاطبان بیشتر باشد. از این رو شرکت‌ها نیز می‌توانند در این فضا دستاوردهای خود را برای معرفی به سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان ارائه دهند.

ازکی‌وام نیز امسال با حضور در نمایشگاه صنعت مالی، سالن ۷ غرفه ۱۰ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای علاقه‌مندان حوزه مالی است. این مجموعه به‌عنوان کسب‌وکار ارائه‌دهنده خدمات اعتباری قرار است در نمایشگاه صنعت مالی به معرفی آخرین دستاوردهای خود بپردازد.

از جمله خدمات اخیر ازکی‌وام، ارائه محصول «ازکی‌پی» در حوزه ‌BNPL بوده که در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد اعتبار خرد به افراد و سازمان‌ها ارائه می‌شود.

خدمت جدید دیگر ازکی‌وام اعتباردهی برای خرید خودرو با همکاری لیزینگ پایا اعتبار است که مراسم رونمایی از این محصول سه‌شنبه، ۴ مردادماه در غرفه ازکی‌وام برگزار خواهد شد.

بنابه اعلام روابط عمومی نمایشگاه صنعت مالی، بیش از ۲۰۰ شرکت در فضایی حدود ۱۲ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت مالی کشور بازدید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.