راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هویت بصری سپ بازآفرینی شد / هم‌راستایی با نسل زد و سرعت تکنولوژی

هویت بصری سپ در آستانه آغاز سومین دهه فعالیتش با شعار برای پرداختن به زندگی، باز آفرینی شد. مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید گفت که هدف از ری‌برندینگ این است که تمام خدمات، درگاه‌ها و ابزارهای شرکت، به صورت یک یکپارچه و بانام و ظاهری مشترک فعالیت کنند.

حسین واعظ قمصری مدیرعامل سپ بانگاهی به تاریخچه فعالیت‌های شرکت صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: «پرداخت الکترونیک سامان بنیان‌گذار صنعت پرداخت در ایران است و اولین تراکنش اینترنتی سال 1383 توسط پرداخت الکترونیک سامان انجام گرفته، این شرکت با راه‌اندازی *724# در اوایل دهه 90، مبدع ussd در ایران شد.»

قمصری با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت شش ساله است،ادامه داد: «از سال 1395 تصمیم گرفتیم که رتبه اول کشور شویم، امروز که این هدف محقق شده برآنیم که جایگاه خودمان را حفظ و روز به روز اختلافمان را با شرکت دوم صنعت بیش‌تر کنیم.»

قمصری با تاکید بر اینکه برای عقب نماندن، باید مدام در حال تغییر و نوآوری باشیم توضیح داد: «یکی از دلایل ری‌برندینگ شرکت‌ها، تغییر شرایط و تغییر مخاطبان است. سپ که سرعت تغییر تکنولوژی را به درستی درک کرده، استراتژی‌های خود را به سمتی برده که پاسخگوی نسل زد (نسلی که در دنیای دیجیتالی زاده شده) باشد.» به گفته او، سپ با ری‌برندینگ خود، به جوانان اعلام می‌کند که علاوه بر سرعت تکنولوژی، نیازهای آن‌ها را نیز می‌شناسد. قمصری همچنین تاکید کرد که هیچ سرمایه‌ای بالاتر از جلب اعتماد و ذی‌نفعان نیست.

او با بیان اینکه هدف سپ، ایجاد حس اطمینان در مخاطب است، توضیح داد: «یکی دیگر از اهداف سپ از ری‌برندینگ، جلوگیری از ارسال پیام‌‌هایی چندگانه با نام‌های متفاوت به مشتری بود. با همین اقدام تمام خدمات، ابزارها و درگاه‌های شرکت تحت یک نام و ظاهر به مشتریان ارائه خدمت می‌کنند. استفاده از ظرفیت‌های مشترک فروش را تقویت و هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش می‌دهد.»

قمصری درخصوص شعار سپ نیز توضیح داد: «سپ با انتخاب شعار برای پرداختن به زندگی، می‌خواهد زندگی بهتری را برای مردم رقم بزند، مصرف کاغذ و ترافیک‌ را هم کاهش دهد.»

مدیرعامل سپ در پایان نشست بار دیگر به سومین دهه فعالیت شرکت اشاره کرد و گفت: «لازم بود شرکت در این دهه چابک‌تر، پیشروتر و جوان‌تر باشد.»

ناصر پاشاپور نیکو بنیان‌گذار و مدیرگروه dnaunion، با اشاره به ری‌برندینگ سپ گفت: «کارمندان، سرمایه‌گذاران، صنعت، سهامداران و مشتریان، همگی مخاطبان یک شرکت هستند، یکی از دلایل لزوم ری‌برندینگ تغییر مخاطب است که با تغییر سبد خدمات رابطه نزدیکی دارد.» به گفته او، سپ نسل زد را که مشتریان آینده هستند، هدف قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.