راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاه پرداخت یک‌ساله شد

روز دوشنبه ششم تیرماه نگاه پرداخت از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری نگاه یک‌ساله شد. هلدینگ فناوری بانک کارآفرین با نام نگاه با هدف ایجاد تحول در خدمات و محصولات بانک و شرکت‌های زیرمجموعه از جمله نگاه پرداخت در بانک کارآفرین تأسیس شد تا بتواند زمینه‌ساز توسعه متوازن بازار و مشتریان و پاسخگویی متناسب به نیازهای روز آنان باشد.

حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در مراسم سالگرد تأسیس نگاه پرداخت عنوان کرد: «ورود به حوزه پرداخت الکترونیک در مجموعه هلدینگ فناوری نگاه با راه‌اندازی یک SBU داخل هلدینگ و سپس تأسیس شرکت «نگاه پرداخت» شکل گرفت. امروز در سالگرد یک‌ساله شدن این شرکت شاهد حضور تیمی فعال و پرانرژی هستیم که در طول سال گذشته مشغول فعالیت مجدانه و خستگی‌ناپذیر بود. تیمی که موفق شد تا عملکرد نگاه پرداخت را در برابر تمامی بردارهای ناهمسو به سمت اهداف مؤثر و درخشان برای بانک کارآفرین برساند. این موضوع حتماً و قطعاً نتیجه فضای پرنشاط و شادابی در شرکت است که افراد توانسته‌اند در آن بهترین زمان‌ها را علیرغم همه ناملایمات فضای کسب‌وکار، سپری کنند.»

او ادامه داد: «تصویر من از آینده‌ شرکت «نگاه پرداخت» بسیار روشن و مهیج است. این مجموعه‌ها اگرچه با آرامش و صبر پایه‌گذاری شده‌ اما باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد. خیلی از مجموعه‌های پرسروصدا بودند که امروز دیگر در بازار حضور ندارند و زمانی از این تولدها برای آن‌ها برگزار شده بود ولی دوره عمر آن‌ها به سرعت به پایان رسید. مجموعه‌های شناخته‌شده‌ای مانند بامیلو یا ریحون را به خاطر آورید زمانی خود را رقیب دیجی‌کالا و اسنپ‌فود می‌دیدند و انصافاً در مقاطعی خوب کار می‌کردند اما امروز اسمی از آن‌ها در کسب‌وکار نیست.»

اسلامی تأکید کرد: «نگاه پرداخت از نظر من جزء معدود مجموعه‌هایی است که پایدار است چون به روشی صحیح تأسیس و ریل‌گذاری شده و مورد نیاز بانک کارآفرین و مجموعه شرکت‌هایش است و آموخته تا در مسیر حرکت خود تصمیمات صحیح و به موقع بگیرد. شبیه قطاری که گاهی در محلی لازم است سرعت خود را کندتر و یا تندتر کند.»

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک کارآفرین توضیح داد: «راه‌اندازی حوزه پرداخت برای یک بانک و مجموعه‌ای مرتبط با آن، امری مداوم، مستمر و ادامه‌دار است که ممکن است گاهی با اندکی تغییرات همراه باشد ولی اساسش برای خدمت‌رسانی مورد نیاز است. خوشحالم که «نگاه پرداخت» ازجمله مجموعه‌هایی است که به‌درستی نگاهی بلندمدت را دنبال می‌کند و پایه‌ریزی‌های لازم را بدون سروصدا و به گونه‌ای انجام می‌دهد تا در پنجاه‌سالگی خود هر فردی که در این شرکت باشد به حضور خود در آن و در مجموعه بانک خوش‌نام کارآفرین افتخار کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.