راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصابات جدید در هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر

حمیدرضا نائینی، مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر طی حکمی محمدباقر پیشوایی را به عنوان مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (سیتاد) و محمدرضا حیدری را به عنوان قائم‌مقام هلدینگ راهبر منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر، با توجه به سوابق محمدباقر پیشوایی او به عنوان مشاور مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (اپراتور اول خدمات عمومی دولت PGSB) منصوب شد.

همچنین طبق حکم انتصاب حیدری، تلاش برای دستیابی هلدینگ راهبر به اهداف مشخص شده و همینطور استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در این هلدینگ، ایفای نقش فعال در حوزه های مأموریتی واگذار شده به هلدینگ راهبر را از جمله مهمترین ماموریت‌های او در این سمت است.

محمدرضا حیدری مدیرعامل پیشین شرکت‌های داده‌پردازی و داده سامانه فن‌آوا، فارغ التحصیل دوره MBA دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بوده و طی سال‌ها، دستاوردهای زیادی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور داشته است.

پیشوایی که پیش از این مدیرعاملی شرکت فن‌آوا ماهواره را بر عهده داشت دانش‌آموخته رشته مهندسی برق و الکترونیک بوده و بیش از 15 سال فعالیت مؤثر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را کارنامه خود دارد. در کارنامه اجرایی وی می‌توان به مدیر پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه مخابرات و ماهواره، عضو تیم ارزیابی و داور جشنواره‌های تحقیقاتی این حوزه و مدیر شرکت ارتباطات هوشمند الماس در زمینه شهر هوشمند و هوش مصنوعی اشاره کرد.

گفتنی است شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا که از زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر است، عهده‌دار یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی به نام خدمات عمومی دولت یا PGSB شده است که به‌زودی با مجتمع سازی کلیه خدمات عمومی دولت بر یک بستر واحد، به عنوان یک سرویس ملی در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.