راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه بیست‌ودوم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین‌پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزها است که هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالین حوزه و رویدادهای مهم پیش‌روی رمزارزها است.

در نسخه بیست‌ودوم کریپتو داشبورد به بررسی وضعیت بازار رمزارزها پرداخته و فرصت‌های تکرارنشدنی بازار خرسی بررسی شده‌اند. همچنین پروژه فلور دائو به عنوان تأمین‌کننده نقدینگی توکن‌های غیرمثلی معرفی و  در کنار تمامی این مطالب بررسی  شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر Sequoia Capital  پرداخته شده است و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطر پذیر در دو هفته اخیر را بررسی شده است.

در ادامه به دید بلند مدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر بازار پرداخته شده است. در کنار تمامی موارد ذکر شده واچ لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه شده، که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن رمز ارز هستند.

همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم را در این نسخه گردآوری شده است. در ادامه مطالب این نسخه، در طی مصاحبه‌ای، با رضا زنگنه هم‌بنیان‌گذار سایکلیکال ویوز آشنا می‌شویم و از دانش او بهره‌مند خواهیم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.