پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ضعف برندسازی در بانکداری الکترونیکی ایران
مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک با بیان این که، نقص در زیرساختهای مخابراتی مشکلاتی را در سیستم بانکی به وجود میآورد، گفت: بانکها باید رفتار امن، ساده و در کنار آن ارزش افزوده خوبی برای مشتریان خود داشته باشند و خود را با فناوریهای نوین تطبیق دهند. اگر بانکها بخواهند در قبال تغییرات و نوآوریها مقاومت کنند، در نهایت دچار ورشکستگی شده و بازارهای خود را از دست میدهند، همان اتفاقی که برای بعضی از بانکهای بزرگ در رابطه با پایانه فروش شاهد بودیم که بخش بزرگی از بازار را به رقبا واگذار کردند. سید ابوطالب نجفی با بیان این که، بانکها باید خلاقیت و نوآوری در سرویسهای خود داشته باشند، در خصوص بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی گفت: در بانکداری الکترونیکی برندسازی صورت نمیگیرد و بانکها فرایند سنتی را از مسیرهای جدید ارایه میدهند، اما در بانکداری مجازی برندسازی هم صورت می گیرد.
منبع: آی تی آنالیز